HEJA SVERIGE!!!

 
Ikväll håller vi alla tummar! Det är MINST oavgjort mot Ryssland som gäller för fortsatt spel i EM...BLIR det nu minst oavgjort, eller ännu hellre VINST =D, möter vi mitt ANDRA Favoritlag HOLLAND på lördag. Men först är det alltså ryssarna ikväll...Och jag börjar REDAN bli alldeles pirrig i magen...Det kommer att bli en OERHÖRT spännande och nervkittlande kamp.
 
Det är bland annat de här killarna vi får förlita oss på...Jag tycker absolut det ser ut att vara rejäl "kämpar-anda" och "vinnar-instinkt" i deras blickar...Jag TROR på seger ikväll - det MÅSTE bara bli så =D

Trolda - Watching The Game...

Kommentarer
Postat av: Lily of the valley

Heja Sverige!!!!!HEJA HEJA HEJA !!!!!!

Mitt andra favoritlag är också Holland. De har och har haft många många bra spelare precis som vi :D



Trevlig Midsommar om vi inte hörs innan :D))))))

kram Lily

Postat av: Sara

...suck...

Det blir ALDRIG som man tänkt..



Hur som helst ska du ha en alldeles underbar MIDSOMMARAHELG!!



Kramiz//Sara - Zassi

2008-06-19 @ 08:03:48
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback