Vår-plantering

image1140 
Det behövs egentligen inte så mycket för att skapa en vacker Vår-plantering med lite Påsk-känsla...
image1141 
Sagolikt vacker är den - Penséen...Och tillsammans med ett Ägg, en Fjäder, en liten söt Barrväxt, Mini-Påskliljor och Björkris blir det riktigt fint. Lite Sisal dekorerar fint runt om och ger en känsla av Vår och "Fågelbo"...

Har man dessutom en så här snygg KRUKA kan det helt enkelt inte BLI fel...Jag gjorde ett antal av dessa på jobbet idag och genast såldes det faktiskt en...=D

Trolda - At Work...

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Du är den en pysslare av rang Trolda. Jag känner redan påskstämningen.

2008-03-11 @ 20:40:47
Postat av: Poppins

Hade jag haft vägarna förbi, hade jag direkt köpt ett av dina söta arrangemang! Så gulligt med en luftig hatt över alltihopa, sånt gillar jag. Vad du är duktig!
kramar från Poppins

Postat av: Zassi

Ååh.. jag skulle oxå köpt en direkt!!
Så vårigt och snyggt! :)

2008-03-12 @ 07:34:27
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Laijnen

Jag har sagt det förut men säger det gärna igen. Du e ju makalöst duktig människa :-) Du har ju bara det, när det gäller att fixa och dona i och runt hemmet. Har missat några inlägg dessvärre...Känner du till Alzheimer..de har jag nog. Men nu har jag spanat lite..Precis lika fint som det brukar vara.. En fröjd att kika in hos.

Ha en trevlig vecka
Kram

2008-03-12 @ 09:29:00
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Härligt vårigt fågelbo du har gjort, och en sån fin kruka. :D
Ha de gott
kram Lily

2008-03-12 @ 22:09:18
Postat av: Inga M

Fiffigt med "boet" runt blommorna. Det är inte bara snyggt utan ger förstås stöd också. Mina stackars påskliljor faller ner och jag får stötta med pinnar, men det här var en bra idé.

2008-03-13 @ 07:28:33
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: åsa

HMmm jag har inga penseér än.. = vill ha.. Så fin kruka!!!! / åsa

2008-03-13 @ 08:47:58
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Trolda

Slottsträdgårdsmästaren; tack för det =D
Poppins; VISSTE väl att du skulle vara en potentiellt bra kund...=D Tack =D
Zassi; Och konstigt nog anade jag också DINA behov...=D tack =D
Laijnen; Du ä la bara för go`=D Tack!
Lily; Tack rara du =D
Inga M; Vad kul att du kanske anammar mina små idéer =D Det blir garanterat bra!
Åsa; Snart kommer de säkert även till dig =D
Trolda - kramar =D

2008-03-13 @ 19:03:47
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback