FOTOTÄVLING!

I månaden november behöver vi väl alla muntras upp...Ett trevligt bidrag till glädje är SLOTTSTRÄDGÅRDSMÄSTAREN´s initiativ till en FOTOTÄVLING!!! Alla kan deltaga och regler och tillvägagångssätt finner ni på hans blogg, http://gardener.blogg.se/ 

Jag tycker det är ett mycket trevligt initiativ av honom och skall med glädje själv försöka plåta något käckt =D Tack för detta Mr Slottsträdgårdsmästare, och till mina läsare här säger jag bara "Var med och deltag och Lycka till i tävlingen"

Trolda - With A Camera =D

Kommentarer
Postat av: Zassi - Sara

Kul! Jag ska klicka mig vidare :)

Postat av: Poppins

Tack för tipset om fototävlingen och självklart ska jag vara med. Om jag bara hittar ett bra motiv.

kram

2008-11-03 @ 17:15:47
Postat av: Eivor

Hej,

Jag skall se om jag kan hitta någon varg att plåta - nej - jag skall inte delta i tävlingen :)

Grattis i efterhand på födelsedagen. Det såg underbart ut där på Kanarieholmarna.

Hälsn. Eivor

2008-11-04 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback