"Leverantörs-Haveri..."

Jojomensan, så ligger det dessvärre till. Jag lär inte få någon kontakt med min leverantör förrän tidigast MÅNDAG! Ve och fasa, usch och fy...För onekligen är det smått irriterande att vara "dator-lös" en hel helg, det måste erkännas. Jag har nu tillgång till en bärbar historia för tillfället, och det är väl gott så, men några inlägg med BILDER lär det inte bli från Trolda denna helg.

Jag vill dock passa på att önska alla en fortsatt FIN HELG, och glöm nu inte att besöka "Slottsträdgårdsmästaren" för att spana in bilderna - och RÖSTA - som nu är inlagda hos honom i FOTOTÄVLINGEN!

Trolda - Have A Nice Weekend =D

Kommentarer
Postat av: Inga M

Stackare! Utan dator! Visst blir det abstinens! Hoppas att det löser sig snart igen.

Postat av: tingeling

Så tråkigt med datahaveri det är ju inte alls kul kram Tingeling

2008-11-16 @ 11:04:02
URL: http://tingelingtingeling.blogg.se/
Postat av: Poppins

Så irriterande! Jag råkade ut för det i lördags men som tur var fick vi kontakt igen efter några timmar. Det där bredbandet har ju blivit en navelsträng... :)

kramar från Poppins

2008-11-16 @ 19:42:37
Postat av: Zassi

Usch och fy för datahaveri!!



Ska klicka mig in o rösta -hade dessutom tänkt att skicka in ett kort sjävl. Men jisös så fort tiden går :)

Kram

2008-11-17 @ 10:21:58
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback