Söndagsbilden

 
Solen är på väg ned på veckans "Söndagsbild" och återigen har det alltså varit en dag med Solsken och härligt väder. Vinden har dock varit nordlig och lite kylig, men i skydd från vinden har det varit riktigt behagligt. Tidigare i veckan var det temperaturer på över 15 grader i skuggan och man blir snabbt bortskämd, för idag när den med nöd och näppe kravlade sig över det tvåsiffriga strecket kändes det genast lite kallt. Nu kan man även se att det definitivt är LJUSET som regerar och kvällarna blir allt längre och längre att njuta av =D
 
Jag visar också en bild av möbeln jag fyndade för en tid sedan. Den är numera nymålad helt i vitt och tjänstgör dessutom som förvaring av en liten cd-spelare, vars sladdar käckt går rätt igenom baksidan i ett uppborrat litet hål...mycket praktiskt! =D Högtalar-sladdarna skall också försöka döljas lite bättre, men en sak i taget ;-) 
 
Och så lite fina saker ovanpå...=D Jag är helnöjd med resultatet och är mycket tacksam för den Käre Sambon´s insats i det hela...;-)

Trolda - With Weekly Report And At Home =D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snyggt !

Postat av: Poppins

Håller med Nettan! Snyggt!

Och så kul att få en liten möbel att ställa vackra saker på. Jag vill ha lite mer yta att ställa fram saker på. Eller så kanske jag skulle göra mig av med lite grejor... :)

kramar från Poppins

2009-04-21 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback