"Det Rullar På..."

 
Att FLYTTA är att leva i ett litet smärre "kaos" för en tid...Iallafall om man som jag är en "ordnings-människa" (den titeln inkluderar INTE skåp och andra gömmor som inte SYNS...;-)) känns det så. Men nu är allt "det STORA" på plats! En hel del lådor har förflyttats och i skrivande stund befinner jag mig  i "den gamla lägenheten" (där också DATORN fortfarande huserar på grund av "uppkopplings-teknikaliteter"...) för att tömma det där allra SISTA. Det där "sista" som liksom inte finner några gränser...För det kvittar väl vilket skåp jag nu öppnar så finns där NÅGONTING som skall med...Puha! Men SNART är det klart HÄR, och vi kan se fram emot det helt NYA LIVET i den NYA lägenheten, och det känns bara SÅ bra - trots en än så länge stor, stor röra. Ingen sak har funnit sin direkta plats ännu och saker hamnar bara så långt ben och armar orkar bära, och då har vi inte ens börjat TAPETSERA och MÅLA ännu!?! Men det skall bli så FINT, så FINT när det väl beger sig!!! =D
 
En av fördelarna med att flytta är att man finner saker man helt glömt av! Här hittade jag ett gammalt foto av undertecknad själv, där jag väl var cirka tre eller fyra år, och jag måste faktiskt få tillstå att jag faktiskt var rätt SÖT! ;-) För det FÅR man väl tycka om sig själv när datumet är så pass passerat...!?! =D
 
Till HELGEN beräknar vi vara HELT färdiga med ALLT här i den gamla lägenheten, och det ser jag VERKLIGEN fram emot! Tills dess tar vi oss också tid till att NJUTA av KVÄLLS-SOLEN från vårt nya Residens...;-) Och jag ser fram emot att få ta mig tid till att kika in hos alla mina KÄRA Blogg-Vänner för en uppdatering och se hur NI har det - för det hinner jag helt enkelt inte med alls just nu...Men SNART så...=D

Trolda - On The Move...=D

Kommentarer
Postat av: Milla

Gott att höra att det rullar på! Och utan ryggskott dessutom... för visst känns det att flytta, för att inte tala om flyttstäda! Hua! Men man får sin belöning tillslut och det är ju värt allting då!

Ja, du är så söt på bilden, och i en sån fin mössa (vad de nu heter)!!

Kram på dig söta Trolda mitt i flyttkaos!

Postat av: Ingrid

Flytta är ett kapitel för sig själv....något positivt med det hela är att man blir av med en del grejer som man inte behöver.

Det ser fint ut så här långt. Det kommer att bli jätte bra.

Kram Ingrid

2009-08-24 @ 21:25:31
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Poppins

Skönt att det verkar gå bra! Att flytta är inte det enklaste. För varje gång man byter boende, verkar det ha tillkommit en massa saker. Och det är inte lätt att bestämma sig för att slänga eller ge bort något heller.

Vilket gulligt kort! Och visst var du söt! Och är det fortfarande!

kramar från Poppins

2009-08-25 @ 19:53:20
Postat av: Nina

Söt då och söt nu! :)

2009-08-25 @ 21:41:12
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Det kommer att bli så fint så när allt stök är över! Syns ju redan nu!

Och söt som socker var du som liten i den blommiga mössan! Tänk...den finns ju kvar idag också!

Roligt med nytt söndags/måndagsmotiv!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-26 @ 07:39:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Då är vi fler som har ont om tid just nu! Ha det gott!

2009-08-29 @ 04:58:08
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallå tjejen! Ser fram emot lite finfina bilder från ditt nya hem =)

Det ser ljust och stort ut!



Vad roligt!!



Hoppas nu att kortet kommer fram, lämnade mobilen hemma och jag kom inte ihåg gatuadressen så det blev lite improviserad adress om man så säger =)



Ha det bäst!

Kram//Sara

2009-09-02 @ 09:37:35
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback