"Nu Blommar Det"...=D

 
Jodå...Som av en slump, helt plötsligt (!), har det dykt upp lite "BLOMSTER" på mitt arbete... Och jag klagar inte...;-) För miljön på mitt jobb känns liksom "som GJORD" för lite Blommor. Och kunderna har tagit emot det mycket positivt och är nöjda och glada, så kan det bli bättre!?!
På bilden ser man bland annat några härliga Tulpan-buketter och en av mina absoluta Favoriter vad gäller lökväxter, Pärlhyacinter. Vårkänslorna spira...=D
 
Ett härligt "vattenbad" med Blommor arrangerat i en vacker urna på fot...Här kan man dekorera med Blommor och Blad av olika de slag. Det är bara fantasin som sätter gränser för vad man kan lägga i...Och tillför man dessutom som här på bilden någon "LJUSKÄLLA" blir arrangemanget fulländat. Enkelt och härligt inspirerande!
 
"Enkelt och härligt inspirerande", och ack så Kärleksfullt ;-) , är också de vackra Tulpanerna som den Käre Sambon förärat mig med på dagen idag, "Alla Hjärtans Dag" =D De stod på bordet där i all sin prakt när jag kom hem efter utövat arbete idag och det gör mig så glad och lycklig =D ( "Var han har KÖPT Tulpanerna"...!?? Gissa det ni...! ;-) )

Trolda - With Flowers...=D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Jisses så himlans fint! Blir lite piggare av dina bilder! Själv har jag tillbringat dagen på sjukan idag...suck!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Poppins

Klart ni ska sälja lite blommor också! Vilket slöseri på dina talanger om du inte får skapa lite med grönt och vackra blommor.

Pärlhyacinter är en favorit hemma hos mig. Och tulpaner säger man inte nej, tack till. Helst inte om man får dem av sin hjärtans kär.

kramar

2009-02-15 @ 21:27:54
Postat av: Inga M

Jag tar med mig lite inspiration till mitt blå glasfat.

2009-02-17 @ 19:18:24
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback