Söndagsbilden

 
Morgonen startade med strålande Sol och en till synes vacker vinterdag. Jag tänkte då att jag tar en Solnedgångsbild efter arbetet och lägger in, det kan ju vara så vackert. Men ack så jag bedrog mig...Strax efter min ankomst till jobbet började det mulna på och Solen ersattes av en grå och dyster molnmassa...Men med drygt halva februari passerad skall man inte klaga! För Ljuset kommer fram mer och mer för varje dag nu och med det känner man definitivt energin återvända =D Termometern ligger på ett par minusgrader och det råder en svag vind.

Nu blir det till att sätta sig till dukat bord som den Käre Sambon ombesörjt under min frånvaro från Hemmet. Härligt! =D Ha en fortsatt fin Helg alla!

Trolda - With Weekly Report =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på sig lilla Trolda! Härlig bild ändå även utan sol! Sol i hjärta o sinne du vet!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Milla S

Ja tji vad snopet det blev idag...

Underbart att det blommar på Kärrstegen!!

Ha en bra vecka!

2009-02-15 @ 18:10:20
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Hoppas du får en ledig måndag efter att ha jobbat i helgen!

kramar

2009-02-15 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback