Handbolls VM

 
Denne man kommer att spela en stor roll ikväll när Sverige möter det på hemmaplan mycket svårslagna Kroatien. Det är en av de svenska målvakterna som presterat oerhört bra i de tidigare matcherna i detta VM, och han heter Andreas Palicka.

Sverige är än så länge helt OBESEGRAT och har hitintills gjort mycket bra ifrån sig=D Man känner att det finns HJÄRTA med i laget och med den inställningen kommer man långt. Att Sverige har spelat så bra i detta VM med sitt relativt nya och unga lag är dessutom ganska otippat och ses lite som en "skräll" Då blir det liksom ÄNNU roligare med vinster =D

Jag skall naturligtvis titta och håller alla tummarna =D Ikväll klockan 20.30 drar det igång...

Trolda - Going For Gold...=D

Kommentarer
Postat av: EVA

Klart man håller tummar och tår ! Så det blir spännande...



***

Trevlig helg !

KRAAAM EVA

Postat av: Zassi

20.30!! Guu vad bra att du påminde mig :)



Toppen, toppen! Då ska jag kolla mailen i helgen.

Kramkram//Z

2009-01-22 @ 19:41:07
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Milla S

Jag kommer nog att titta på en annan kanal... (viskar)

2009-01-23 @ 19:10:19
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Lily of the valley

Har en liten sak till dig :D

Ha de gott min vän

Kram Lily

2009-01-23 @ 21:00:11
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Önskar dig en trevlig helg

Jag är inte intresserad av handboll de andra här hemma är så sportintresserade att jag tappat allt intresse kram Tingeling

2009-01-23 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback