"Körslaget"

 
Jag vet inte hur många av Er som följer "dramatiken" i KÖRSLAGET som sänds på teven!? För egen del är jag väl måttligt intresserad men tyckte det var synd att "Team Wells" åkte ur, trots att jag väl egentligen borde haft min EGEN kommun som favorit, alltså "Team Erik" från Uddevalla (Ljungskile tillhör faktiskt Uddevalla kommun)

NU är dock läget förändrat och "Team Erik" blir ny favorit. Och detta beror kanske inte främst på kommuntillhörigheten utan snarare på grund av att min ARBETSPLATS numera är inblandad i tävlingen! Åtminstone lite grand...Jodå, mitt jobb är inte bara fantastiskt ROLIGT och INSPIRERANDE, det är dessutom lite "FLÄRDFULLT" nu också då...;-) Det är nämligen så att de SMYCKEN som "Team Erik" lär bära ikväll i BÅDA sina framträdanden kommer från Kärrstegens Gård, och alltså min arbetsplats, i Ljungskile =D Riktigt roligt tycker jag!

Därför känns det extra spännande att följa röstningen ikväll och jag håller tummarna för att Uddevalla-laget gör ett bra framträdande i rutan och att smyckena gnistrar glamouröst =D

Trolda - So Glamourous...=D

Kommentarer
Postat av: EVA

Klart vi följer körslaget, men inte lika slaviskt som ifjol då vi hade en kör från Norrbotten och en från Mora ( maken är ju därifrån... ). Kände också att det var synd att Wells försvann, men nog ska vi se ikväll ändå !



***

KRAAAM EVA

Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Nu är vi konkurrenter!! Klart vi båda ska vara patriotiska! Kul med Erik o ditt jobb!

Kramen!

Ragnvi

2009-01-24 @ 16:42:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: ejmis

Då ska jag spana lite extra i kväll.

2009-01-24 @ 17:03:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Poppins

Jag tittar inte alls på körslaget men jag måste hålla tummarna för Team Erik för din skull.

Du kanske får frottera dig med kändisar på jobbet nu? :) Jag har en kompis som faktiskt jobbat i parfymaffär i London och träffat på Elisabeth Taylor och Cliff Richard...

kramar från Poppins

2009-01-24 @ 21:18:40
Postat av: Poppins

Skrattar lite när jag nu läste min kommentar. Vem av den yngre generationen vet vem dessa kändisar är?

2009-01-24 @ 21:19:55
Postat av: Ragnvi

Grattis till dig o mig o Erik o Hanna!!!

Kramen!

Ragnvi

2009-01-24 @ 21:24:57
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Cliff

Hi fans!

2009-01-25 @ 12:08:09
Postat av: Åsa

Så kul- såg tyvärr inte programmet men såg att de gick vidare..=)/kram åsa

2009-01-25 @ 14:12:55
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va roligt att ditt företag är lite delaktiga! Ha en fin måndag! Kram

2009-01-26 @ 09:30:51
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback