Packa, Packa Och Packa...

 
Allt fler saker finner sin väg ner i PACKLÅDORNA nu, och det är minsann ett GEDIGET arbete...Och ibland känns det som om det inte är någon ände på sakerna. Kanske det rent utav sker någon form av FÖRÖKNING här i Hemmet när man inte är hemma...!?! ;-)
   
Idag är det bland annat delar av min kära ÄGG-SAMLING som bäddats ner i tidningspapper och varsamt lagts ner i lådor. Ägg som ligger framme året om hemma hos mig för att jag helt enkelt tycker de är fantastiskt vackra att se på och gillar dess form.
 
Dessa små Sötnosar fyndade jag i min kära Blogg-Väninna Zassi´s lilla web-shop för en tid sedan. =D

En av fördelarna med att PACKA i god tid är förutom att det faktiskt blir gjort också att man nästan hinner "glömma" vad som finns i lådorna... Så när man senare på plats börjar packa upp blir sakerna som NYA igen och finner säkert en alldeles ny placering dessutom. Man får ett helt nytt Hem med sina gamla kära ting med andra ord! ;-)

Trolda - "Packing..."

Kommentarer
Postat av: Inga M

Du har en hel del vackra saker så det blir mycket att packa kan jag förstå. Men jag föreställer mig att Du har rensat ut onödiga saker eftersom Du flyttade för inte så länge sedan.



Trist är det när det ser ut så här men kul att få packa upp igen till nytt och fint.

Postat av: Anonym

Det stämmer det där med att packa upp sakerna och då känns de som "nya". I alla fall ser man dem med nya ögon och kanske också för att de ska hamna i en ny miljö.

Var äggstra rädd om dina fina ägg!

kramar från Poppins

2009-07-27 @ 16:57:57
Postat av: Lily of the valley

Jo, det blir som en extra julafton! Jag är lika ägggalen som du, har en del framme året om, precis som du :D Om det vill sig väl så kanske jag kan fortsätta mitt packeri....

Kram Lily

2009-07-27 @ 21:15:23
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback