Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" visar ett riktigt gråväder. I morse var det stora snöflingor som sakta dalade ner från en blygrå Himmel, men de smälte tack och lov undan ganska så omgående. Isen ligger dock kvar och ser mycket förrädisk ut och jag skulle inte våga mig ut på den överhuvudtaget. Temperaturen ligger på ett par plusgrader och vinden är svag. Jag vill ha Vår - NU!
 
Jag har dock trotsat vädret ute och gjort årets första FÖNSTER-PUTSNING! Och DET var välbehövligt kan jag lova efter vinterns blåst, snö och regn...Jag satte också upp de ny-införskaffade skira Vår-gardinerna i fönstret för att få in mer LJUS. Matchande kuddar i korgstolarna passar fint till och jag känner mig riktigt nöjd =D Jag kan dock säga att färgen HÄR på bilden är något missvisande...Det ser betydligt finare ut i verkligheten! 

Trolda - With Weekly Report And New Curtains =D 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Här har vi snöstorm idag...

Postat av: Poppins

Här har det också varit grått och blött förutom precis innan det blev mörkt, då kom solen fram. Och visade hur smutsiga MINA fönster är! Usch, usch, usch...

2009-03-08 @ 20:58:37
Postat av: Sara - Zassi

Vår? Nää, här har det snöat HELA dagen! ..suck..



Jaja, så är det i vårt AVLÅNGA land =)

Härligt med fönsterputs och nya gardiner. Det ser jättefint ut även på bild.



Ha en underbar start på veckan!

Kramiz

2009-03-09 @ 20:18:22
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Härligt med vår, kommer kanske tidigare om man lockar fram den med nya vårgardiner. Jättefina.

Kram Ingrid

2009-03-10 @ 20:03:17
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback