TÄVLING!

TÄVLING! Normalt brukar jag inte deltaga i diverse tävlingar här på bloggen, men nu är det inte VEM SOM HELST ;-) som anordnar den och priset är riktigt fint, så nu vill jag vara med =D Det är nämligen en av mina absoluta "Blogg-Bästisar" som arrangerar tävlingen, Zassi http://katterochpasta.blogg.se/ , och då KAN jag bara inte låta bli att vara med...;-) 
 
Det är alltså detta fina ÄGG man kan vinna! Och deltager gör man genom att länka till Zassi´s webshop, som man finner  på adressen www.magnusochselma.se . Så klicka er in och var med och vinn Påskens finaste ägg! =D

Trolda - Going For Competition =D

Kommentarer
Postat av: Nina

Var i hennes närhet idag... men kom på det för sent. Fast jag hade ju inte stora plånboken med mig ändå... för man blir köpsugen när man ser vad hon har.

Postat av: Ragnvi

Men hej o jisses vad med vår det är i din blogg! Såå fina krokusar!! Och påskägget är jättefint det med!!

Här vräkte snön ner igår igen...suck! Imorgon åker vi till Örebro..hoppas jag får se lite vår då!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-24 @ 10:20:22
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Åh vilka underbara krokusar!! Det är vår det. Och en HUMLA? Hahaha.. det känns fjärran.

Just nu sitter jag på vårt kontor i Uppsala och här är kallt och 1 cm snö, hemma är det nog ännu kallare och ca 70 cm snö =)



SJÄLVKLART är du med i tävlingen =)



Ha en alldeles underbar dag kära bloggerska!

kramkram

2009-03-25 @ 09:31:16
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback