Söndagsbilden (Och Brons Till Sverige =D)

 
Det har blåst en FRISK vind över Väst-Sverige idag och temperaturen har knappt tagit sig över tio-graders-strecket. Molnen har dominerat, men Solen kom starkt på eftermiddagen och i skrivande stund är det återigen en blå Himmel. Det ÄR utlovat varmare väder till veckan och det känns onekligen mycket välkommet då man redan vant sig med förra veckans Sommar-väder med över tjugo grader.
 
Och så BLEV det ett BRONS för Sverige i Hockey-VM!!! Jag bugar och bockar, gratulerar och saluterar! Nu TRODDE ju jag på ett GULD (Trolda - obotlig optimist! ;-)), men är NÖJD med ett brons. Jag är också mycket nöjd med sättet laget gjorde det på...med Hjärta och stor spel-glädje. TACK "Tre Kronor" för en fin insats - kvällen är räddad...! =D

Trolda - With Weekly Report And Bronze =D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi ska vara stolta över vår brons plats tycker jag.

vi har haft samma väder som du.

Kram Ingrid

Postat av: Nina

Jag gläder mig fortfarande över Sundsvalls Dragons som vann guld i basket... :)

2009-05-10 @ 22:17:15
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Laijnen

Hej Trolda! Jo bronset är ju bra, bättre än inget alls. De kämpade gott in i de sista. Vädret igår var ju under all kritik, blåste ju nästan omkull. Hua. Nu ser det ju lite bättre ut denna veckan, håll tummarna för gott väder.



Kram Kicki

2009-05-11 @ 09:05:12
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Zassi - Sara

Oops den kommentaren försvann. Jaja brons är inte fel det heller =)



Nu finns permanentbild hos mig.

Kramkram

2009-05-12 @ 08:27:40
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Poppins

Vet du vad? För en gångs skull har hela ishockey-VM bara gått mig förbi? Men det har varit så mycket annat som har hänt den sista tiden så jag har helt glömt bort det. Roligt i alla fall att Sverige fick brons! Heja, heja!

kramar från Poppins

2009-05-12 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback