Söndagsbilden - På En Måndag...

 
Ja inte för att det nu är så mycket att VISA med "Veckans Söndagsbild" direkt, annat än grått, grått och riktigt busväder...men här kommer den iallafall, en dag försenad. Försenad på grund av att jag helt enkelt inte HANN igår eftersom JULMARKNADEN krävde all min tid och ork. En julmarknad på mitt Arbete som var MYCKET lyckad och drog massor med folk! =D
 
Oerhört lyckat känns också TAPET-VALET till Vardagsrummet! =D Tapetseringen har också dock blivit lite "lidande" på grund av mycket arbete, men nu BÖRJAR det bli färdigt - åtminstone den ENA halvan av rummet (det är ett stort rum som delas av med en trappa mitt i...).
 
Speciellt nöjda är vi med FONDVÄGGEN! En tapet direktimporterad från Frankrike för 620 (!) kronor rullen...Inte helt billig men ACK SÅ FIN!!! =D Vit botten, samma grå färg som i den andra tapeten på bladen, och guldiga BLOMMOR! Perfection à la Trolda! =D SNART blir det också till att möblera och pynta!

Trolda - With Weekly Report On A Monday!

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Nej det var väl inget väder alls igår, solen gick ju aldrig upp... Annat var det på lördagen, himmel så härligt!!

Javisst är det DEN tapeten!!!:) Den är så fin!!!

Så go känsla när det närmar sig resultat, och det roliga kan börja!



Det blev ingen julmarknad igår...snyft... men tur att stället ligger kvar!!:)

Ha en fin vecka!

Kram

Postat av: Sara - Zassi

Lika grått och trist som här :) Fast solen har ändå kikat fram lite idag.



Men duu så superfin tapeten är. Tror jag det att du är nöjd =) Lycka!! Det kommer att bli så fint och jag längtar tills du visar lite mera :)



Ha en underbar fortsättning på måndagen!

Kramkram/Sara

2009-11-23 @ 13:00:39
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Lily

Ja, igår och idag har det varit grått, grått, grått o trist trist trist!



Jättefin tapet, så vackra blommor! Ska bli kul att se det färdiga resultatet..



Ha de´gott

Kram Lily

2009-11-23 @ 19:45:39
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Vill gärna kolla in de tapeterna lite närmre...hihi... och så är jag ju VÄLDIGT svag för fika, så... jag kommer gärna!!

Kram

2009-11-23 @ 22:13:36
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Inga M

Lite ovanlig tapet men det blir en riktig glad-tapet med det gula inslaget. Skulle vara roligt att se lite mer av det här rummet som helhet men det kanske Du vill ha för Dig själv.

2009-11-24 @ 05:58:35
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Fasligt springande här inne säg...

7:e går tyvärr inte.. men om du skulle kunna hålla kaffet varmt till måndagen därpå så kan jag då...?

Kram

2009-11-24 @ 11:52:24
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Säg CHEESEcake och jag ler...:) Mums!!

2009-11-25 @ 14:45:17
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Roligt att julmarknaden blev en succé även om du förstås är lite trött dagen efter.

Tapeten är urtjusig och värd varje krona! Ska bli så kul att få se helheten när det är klart.

kramis

2009-11-26 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback