"Äntligen!!!" =D

 
Ja, men så man ÄNTLIGEN på plats!!! VI installerade i det NYA Residenset fullt ut (dock långt ifrån fullt ut organiserade än, men det KOMMER...;-)), alla möbler och lådor (även de ouppackade som ju är en del...) är på plats, och på dörren ståtar äntligen min egenhändigt tillverkade RÖNNBÄRSKRANS, och DATORN är uppkopplad! Livet leker! =D
   
Och liiite annat pynt också utanför dörren, och mer skall det bli!!! ;-)
 
Lägenheten är på 104 kvadrat och detta är en vy över Vardagsrummet. De flesta möbler har funnit sin plats, men som sagt så är det många lådor som ännu ej är uppackade, och en tapetsering och ommålning i samtliga rum återstår. Just nu har vi så sakteliga börjat renovera i Sovrummet, och det känns väldigt kul, men det återstår alltså en hel del arbete. Vardagsrummet här på bilden kommer antingen kläs i en gråtonad tapet eller en nougatfärgad dito - med GULD-DETALJER som inslag - har jag tänkt. Tror det kan bli fint, och tycker det passar fint med den övriga inredningen. =D

Nu skall jag ÄNTLIGEN ta mig en liten BLOGG-RUNDA för att hälsa på hos ER och se vad som hänt där!!! =D

Trolda - In Place!!! =D

Kommentarer
Postat av: Flora

Säger oxå, Äntligen!! Väntat varje dag!! Kul att Ni är installerade.

2009-09-02 @ 21:00:03
Postat av: Sara

Tjohoo!! Vilken lycka! Och du så FINT du fått till det redan =)



Kransen är ju bara hur fin som helst. Kryssbollen är ju oxå fin. En sån tror jag att jag ska införskaffa minsann.



Åh vad dina golvljusstakar kom till sin rätt.

Jag vill ju bara se MER.



kramkram//Sara

Postat av: Milla

Åh så roligt att du kan blogga nu och vad stor lägenhet är!! Ser SÅ fint ut det lilla jag ser, vilket härligt skåp du har där och vad läckert att lägga Trollhassel uppe på!

Ser på kransen att du är proffs! Så fin!

Förstår att det känns gott att vara på plats!

Kram

2009-09-03 @ 14:43:57
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: EVA

WOW va snabbt ni fått ordning på nya stället ! Och så himla fint ni fått det !



Kransen är ju hur snygg som helst...

Hade tänkt att göra en sån, men rönnbären här är väldigt fula och nästan lite bruna och lossnar lite väl mycket, så det blev bara en bukett på bron...



***

JÄTTEKRAAAM EVA

2009-09-03 @ 21:17:49
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj så fint Ni har fått det och en rejäl lägenhet verkar det vara också, över 100 kvadratmeter.



Om jag vore fågel skulle jag också tycka om den fina rönnbärskransen. Får Du har den i fred för hungriga näbbar?



2009-09-03 @ 22:12:10
Postat av: Inga M

Det var jag ovan, namnet föll bort

2009-09-03 @ 22:13:11
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Tänk så skönt det måste vara att få hänga upp kransen på dörren och känna att NU ÄR VI HEMMA! Att få börja mysa in sig och fundera på de roliga detaljerna i heminredningen. Jag önskar lycka till med tapetseringen men vill också mana till att ta det lugnt. Rusa inte iväg och stressa med all inredning, nu är ni på plats, det är det viktigaste.

många kramar från Poppins

2009-09-05 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback