Datorhaveri...

Det verkar som min gamla TROTJÄNARE till dator är på väg att "lämna in..." Det är SKÄRMEN som inte vill vara med alls, utan ger endast bild i en flimrande, ytterst kort version. Och det var väl inte roligt, inte roligt alls...! Kanske räcker det med att skaffa en ny skärm, men å andra sidan har "burken" flera år på nacken och skulle väl tituleras "antik" inom datorvärlden, och därmed kanske den också ger upp snart...Så en ny "sak" är väl till att överväga att införskaffa! Tills dess har jag iallafall tillgång till den käre Sambon´s lilla bärbara, men några bilder från kameran kan det i skrivande stund inte bli, och därmed heller inget "hemma-hos-reportage" från Residenset alltså...;-)

Ja, vi får väl se vad som händer här i helgen...Men tills dess passar jag på att önska Eder alla en underbar helg i det fantastiskt härliga SENSOMMAR-vädret som väl råder över stora delar av vårt avlånga land! =D

Trolda - Have A Nice Weekend! =D

Kommentarer
Postat av: Sara - Zassi

Åh nej!! Vilken tur ni har fler datorer :) Jag BÄVAR den dagen min ger upp, den har oxå många år på nacken - och jösses tänk allt man har där. Jag är alltför dålig på att göra back-up dessutom.



Hoppas det löser sig för dig med dator. Ibland har dom ju lysande kampanjer på både MicroShop, OnOff och alla andra kedjor :)



Ha en skön helg!

Kramkram/Sara

Postat av: Inga M

Visst får man lite abstinens när datorn havererar! Och det är inte roligt att byta till ny heller med tanke på allt som ska ominstalleras och flyttas. Och så kostar det ju en slant också. Jag har så svårt att välja i de lägena eftersom jag är rätt okunnig om vad som är prisvärt.



Hoppas det löser sig, kanske räcker med en ny skärm.

2009-09-12 @ 08:18:23
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Kikar in för att önska trevlig helg och läser om ditt problem...köp en ny dator medan tid är! Vi vill ju se foton från dig!

Här är vädret grått o lite regnigt idag....hoppas solen skiner hos dig!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-12 @ 18:42:26
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Hoppas inte att du har för mycket sparat på hårddisken utan back-up. Det är så trist att bli av med bilder eller andra vikiga dokument.

kramis

2009-09-13 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback