Detaljer Från Toa...;-)

 
Ja, nu är det inte några "intimitets-detaljer" från toa jag vill visa Er, det besparar jag Er nog tacksamt...;-), utan jag vill visa upp min nyinförskaffade TVÅLKOPP som onekligen skänker lite GLAMOUR till den lilla toaletten i "Residenset". Med ÄNGLAR och GULD och doftande tvålar blir besöken där onekligen trivsamma. =D Tvålkoppen är införskaffad från undertecknads Arbetsplats där det ju finns så mycket vackert!
 
Lite GLAMOUR och ljuv musik skänker onekligen också dessa HERRAR till toan! Det är celebriteter med inte helt okända namn såsom Franz Liszt, Joseph Haydn och Johann Strauss. De kommer dock inte från min Arbetsplats utan är fyndade på en Loppis, och jag tycker de passar alldeles utmärkt på väggen där.

Trolda - From The Toilet! =D

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja jag tänkte väl det... trodde för ett ögonblick att jag hamnat på en heeelt annan bloggsida..fniss

Så söt tvålkopp!! Du kommer väl inte få ut dina gäster ur badrummet för allt handtvättande och alla herrar..

Ha en trevlig helg!

Kram

Postat av: Inga M

Kul med såna bilder på toan. Jag har några fina SLAS-bilder i badrummet. Det muntrar opp lite.



Rubriken i det här inlägget är ju lite kul, Detaljer från toan kan ju vara nästan vad som helst, eller hur man ska säga. :-)

2009-09-26 @ 11:13:57
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Vilka roliga fynd i form av tavlor som alltid lyckas göra! Kul med lite "kändisar" på väggen och jag tycker om porträtt.

"Toa-sakerna" är bedårande. Jag tycker också att det är kul att fixa till det lite extra på toa. Det ska vara en plats att trivas på. Jag brukar alltid tända värmeljus (som kan stå obevakade) när vi har gäster så att man möts av lite mysljus när man ska dit. Det brukar mötas av förtjusta små utrop.

kramar från Poppins

2009-09-26 @ 14:18:11
Postat av: Ragnvi

Men jisses...du har säkert en av landets vackraste toa!!!!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-26 @ 15:23:50
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback