Blommor På Bordet Och Ny Klänning

 
Det är alltid trevligt att ha lite Blommor på bordet, speciellt när man skall ha Gäster. Ibland räcker dock inte tiden och lusten alltid till till att göra något större arrangemang och då får det lilla arrangemanget duga. Och man får ta vad man har hemma just då... "Hemma just då" fanns det några dekorativa LIMEFRUKTER som jag tycker är mycket vackra att använda tillsammans med Blommor. Den gröna MURGRÖNAN finns i ett otal varianter i mitt Hem och den mår bara bra av att "ansas" lite emellanåt. På ett annat bord ståtar en HORTENSIA som fick dela med sig av ett par knoppar till arrangemanget. Den lime-vita KRYSSANTEMUMEN fick införskaffas i all hast från butiken. Inte märkvärdigt alls, men ändå ganska så sött blev det om jag får säga det själv... ;-)
 
Märkvärdig och söt tycker jag iallafall KLÄNNINGEN är som jag förärades av mina kära Gäster samma afton! =D Jag blev verkligen riktigt glad för denna fina gåva! TACK kära Vänner! =D
 
Till mina svarta "mamelucker" blev den dessutom ganska så fräck tycker jag! =D Och så fick jag vara med och ståta för EGEN del på bild dessutom, allt utlovat till mina Gäster! Dessutom VAR det faktiskt ett tag sedan jag huserade på bild här på Bloggen, så kanske det var dags att visa sig så Ni inte glömmer hur jag ser ut! ;-)

Trolda - At Home! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Oj, vet inte var jag ska börja... Jo,kära Trolda,- du och din klänning är väldans vackra och söta,var och en, och tillsammans,- oslagbara!!

Och så över till blomsterarrangemanget,att få ihop ett sånt arr utav det som finns hemma?!! Så snyggt!

(och vilka gäster,hur får man tag på så givmilda besökare)?!



Ha finaste kvällen vännen! ;-)

Postat av: Mauden

Så fiiin du är då !! Dina vänner tycks veta precis din smak och vad som klär dig :D Är inte heller ett dugg förvånad över att du "snor ihop" ett så vackert arr av vad som finns för stunden, har man gåvan så har man ;-)

Ses imorgon :D

Kramen

2010-04-27 @ 21:33:37
Postat av: Ragnvi

Morning söta Trolada! Håller med de ovanstående! Svårt att avgöra vad/vem som är finast!

Har du fyllt år? Grattis i efterskott i så fall!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-28 @ 06:41:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning igen! Tack för kram-och tumhållning! Jag fick ett positivt besked!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-29 @ 06:41:39
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Du är himla söt i den här klänningen och i andra med för den delen! Jag kan ju inte låta bli att kolla på inredningen hos Dig också, tavlan där bakom med de gula blommorna är fin och kristallkronan. Det vore roligt att se mer av övergripande bilder från Din inredning, Du har så bra idéer, men Du kanske inte vill avslöja för mycket av privatlivet.

2010-04-30 @ 06:14:26
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Trolda

TACK alla rara och söta för fina och värmande ord! =D Klänningen har absolut blivit en Favorit =D Och fler "övergripande bilder av min inredning" bjuder jag ju GÄRNA på Inga, det är ju bland det roligaste jag vet att hålla på med...=D



Trolda - Kramar =D

2010-04-30 @ 08:26:12
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Lily

Jättesöt klänning, och dina "mamelucker" är jättefräcka! Snyggt ihop!

Buketten är ljuvlig i sina färger, och lime.. Gillar din kreativitet!

Kramar Lily

2010-04-30 @ 16:55:24
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback