Söndagsbilden

 
"Morgonstund har guld i mun..." Veckans "Söndagsbild" är tagen tidigt på morgonen denna ljuvliga söndag och vittnar om en dag med kommande strålande Solsken. Det är dessutom utlovat hela femton plusgrader! =D Det är stilla, det är rofyllt, det är underbart, det är VÅR i luften, och jag andas in och njuter i fulla drag. Det enda som låter så här tidigt ute om dygnet är Fåglarna, och de får ljuda precis hur mycket de vill, det är bara så härligt. För egen del är det jobbhelg, och med tanke på det underbara vädret som bjuds tänker jag tillbringa så mycket tid som möjligt UTOMHUS på jobbet idag, allt för att få ut så mycket som möjligt av dagen. EFTER jobbet lär det bli en middag serverad på BALKONGEN i gassande Sol, allt utlovat enligt den käre Sambon. =D

SÄDESÄRLAN har dessutom kommit! Igår hade vi sällskap av ett piggt litet par som trippade runt och kikade in tegelpannorna på hustaket, och förhoppningsvis kommer de att finna att allt är gott och välja att sätta bo här hos oss! =D

En HÄRLIG söndag med mycket Sol och värme önskar jag Eder alla! =D

Trolda - With Weekly Report! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Våren har ännu inte kommit så långt här i Sundsvall, men den är på väg! Och sol har vi idag!



Ha en underbar söndag

Postat av: Inga M

Vi har ett fantastiskt solsken här idag. Jag tvättar mattor och sängutrustning för det vilda hela dagen nu och det torkar jättebra. Himla tur för det kan ta lång tid annars och kräva mycket vedeldning.

Ha en fin söndag!

2010-04-11 @ 11:02:06
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Härlig lyster i bilden! Hoppas helgen blev bra med mycket utomhus för dig! Här har vädret varit toppen...har varit ute i omgångar när rygg o mage tillåtit!

Kramen o tack för dina goa rader hos mig!

Ragnvi

2010-04-11 @ 18:56:23
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mauden

Hej vännen !

Vilken dag vi har haft :) Jag har "roat" mig med att ta ner en himla massa stängsel, men jag fick ju i alla fall vara ute i det fina vädret. Några blommor har också petats ner ;)Ses snart !

Kramen från Mauden

2010-04-11 @ 19:32:18
Postat av: milla-andante

Att få arbeta utomhus och sedan mötas av sin egna bästa kock på en solig balkong... ja... jag kan inte komma på mycket som slår det...:)

Hoppas du har haft en riktigt fin dag!!!

KRAM

2010-04-11 @ 22:54:17
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback