Inrednings-Tidningar... =D

 
Jag bara ÄLSKAR att läsa INREDNINGS-TIDNINGAR! Jag är just nu prenumerant på både "Drömhem&Trädgård" och "Allt i Hemmet", och köper utöver dessa även magasinen "Jeanne d´Arc Living" och "Vakre Hjem&Interiör" varje månad. Det är en lyx att gå till affären och införskaffa magasinen och veta att man har en kväll i soffan med härlig läsning framför sig. För att inte tala om när prenumerationerna dimper ner i brevlådan som en "överraskning" varje månad... =D  Favorit-tidningen framför alla just nu är absolut "Vakre Hjem&Interiör", då den tilltalar mig på många sätt och vis, och visar otroligt fina hem i sina reportage. Den är dessutom rejält tjock och bäddar för riktig lång läsning... Ikväll blir det alltså till att njuta av ovanstående nummer och bara FROSSA i inredningstips! =D

Läser NI några inrednings-tidningar och vilka är då ERA Favoriter?

Trolda - "With Magazines" =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

ÄLSKAR inredningsmagasinen!!

Slukar dom med hull & hår ;-)

Drömhem och Trädgård gillar jag speciellt eftersom deras inspiration oftast inte är av den svindyra arten..

Men även de exklusivare magasinen kan ge ideér iallafall, drömma kan man ju också göra...

Kan inte göra så mycket i mina 59kvm, begränsad budget sätter också käppar i hjulet.

Man får använda fantasin! Hitta andra vägar att fixa stilen ;-)



Kramar

Postat av: Inga M

Jag brukar köpa en som heter Hem ljuva hem. Den kostar bara 20 kr c:a och har bra bilder. Inte såna där suddiga konstiga närbilder bara som en del andra magasin har. Jag märker att jag läser inte så mycket av texten utan tittar mest på bilderna och drömmer lite. Sen brukar jag kolla Elle interiör också eftersom svärdotter in spe jobbar på Elle och sonen på en annan tidning i samma hus så jag får de tidningarna.

2010-08-08 @ 07:16:34
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Lily

Det är min last nummer ett, tidningar!

Vakre hjem har jag aldrig lyckats få tag i, tyvärr.

Min leverantör av Jeanne d´Arc Living har slutat ta hem den, så nu blir det inte den längre. Hänger inte läpp för det för det finns ju en uppsjö av godingar. Hem & Antikt, Allt om trädgård, Allers Trädgård, Antikmagasinet, brukar jag köpa, även Leva & Bo på lördagar men den har fått en bra konkurrens av KvPMat, ibland Aftonbladets HEM.

Jag älskar att läsa tidningar, titta på alla underbara bilder som man får så mycket inspiration av..

Hoppas solen lyser på dig :D

Det ösregnar här



Kram Lily

2010-08-08 @ 09:49:13
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Saras Inredning

Åh jag läser precis samma som du.

Prenumererar på Allt i Hemmet och Hem & Antik. Köper Vakre Hjem o Interior ibland, eller Drömhem o Trädgård. Ofta är det utsidan som lockar. Såå vackra hem och man skulle vilja ha dom alla!!



Här regnar det idag men jag har stått under markisen och målat brädor. 1 vecka kvar på semestern...



Kramkram/Sara

2010-08-09 @ 13:34:35
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Lily

Jag är ganska lättläst ;-))

Kram Lily

2010-08-09 @ 19:24:50
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning! Sällan jag kikar i såna tidningar nu för tiden...fast jag skulle behöva! Men man får mycket inspiration från bloggen också! I alla fall från din!

Kramen!

Ragnvi

2010-08-10 @ 04:26:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mauden

Heminredningstidningar är en lyx för mig, men älskar att bläddra i en när jag kommer åt. Särskilt i dem du nämner. Brukar unna mig en tidning som heter "Hästen" ibland haha.., den kommer bara ut 1 gång/kvartalet.

Kramis !

2010-08-10 @ 15:48:53
URL: http://enmarken.se
Postat av: Eivor

Köper Gods & Gårdar ibland annars prenumererar jag bara på ICA-kuriren och det är inte så glamouröst.

Eivor

2010-08-11 @ 14:24:12
URL: http://vstanvind.blogspot.com/
Postat av: Poppins

Jag köper bara troget Hem och Antikt, det är en stil som passar mig perfekt. Annars är jag inte så mycket för tidningar, tycker inte jag hinner läsa dem - men så är jag ju en bokmal i stället.

kramis

2010-08-14 @ 13:45:44
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback