Andra Medaljen

 
Ja, men är det inte alldeles fantastiskt!?! Sverige tar sin andra GULD-MEDALJ på kort tid i detta OS och nu är det den, som det verkar, super-trevlige BJÖRN FERRY som ger oss den äran. Och det är Han väl förtjänt av efter många års slit i spåren! GRATTIS Björn, och TACK! =D
 
Stort GRATTIS och ett TACK också till Charlotte Kalla som ju gjorde samma bedrift för ett par dagar sedan! Det är så KUL när det går bra för SVERIGE i sådana här internationella tävlingar och det är inte helt utan att Hjärtat sväller lite extra av stolthet! =D

Trolda - "Going For Medal´s!" =D

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Ja det var ju verkligen roligt!! (även för mig som inte är såå OS-intresserad...:)

Såg så härligt ut med din balkongfika!!! Var precis ute på en liten kryckrunda och jisses så solen värmer... UNDERBART!!! (ryktas dock om mer snö imorgon... men det är DÅ det...)

Ses snart:)

Kram

Postat av: Nina

Uj, jag tittar inte och vet då inget alls om vilka bravader som hänt.

2010-02-17 @ 21:56:25
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Sara - Zassi

Hejja Sverige!



Igår gjorde jag dock nåt helt annat :) Hahaha...

Tittade på Canal+ - en repris av Modo-Brynäs match där jag redan visste att Modo vann. ler



kramkram/Sara

2010-02-18 @ 10:50:21
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Inga M

Och så Anna i kväll fredag!

2010-02-20 @ 01:13:25
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Och nu både Anja Pärsson och Anna Haag! Jippi!

2010-02-20 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback