Kakfatet

 
Mitt KAKFAT är en utmärkt plats att pynta på! Här är det lätt att variera utbudet efter humör, och idag intog ett par gulliga små HARAR plats tillsammans med ett litet rart FÅGELBO med ÄGG i. I sektionen ovan doftar det ljuvligt av "Honung&Vanilj" i form av ett POTPURRI.
 
Nu vet jag att harar INTE lägger ägg, men vem har sagt att det nu är DERAS ägg!?! Och kanske är det rent utav så att de bara är behjälpliga mina små FÅGLAR som jag nyss införskaffade, i deras lilla vardag...!?! ;-)
 
Ja, GULLIGT är det hur som helst tycker jag, och så trevligt att kunna variera med små saker i inredningen! =D

Trolda - Decorating! =D

Kommentarer
Postat av: Nina

Vissa harar lägger visst ägg! Påskharen.



Snygg installation!

Postat av: Nettan

JÄTTEFINT !!!!!!!!!!!!

2010-02-12 @ 23:53:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lily

Påskharen kommer ju med ägg, så viss anknytning finns ju.. ;-)

Jättefint är det på/omkring ditt fat. Visst är det kul att variera..

Snart ska jag köra iväg till mitt arbete..

Ha en härlig jobbhelg

Kram Lily

2010-02-13 @ 06:00:14
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Poppins

Så fint det blev! En härlig känsla av vår och påsk! Jag gillar din fina äggsamling vid sidan om fatet också.

Ha en bra helg! Nu börjar OS och det måste man ju hänga med på.

kramar från Poppins

2010-02-13 @ 09:39:11
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Mauden

Åh va fint du får till det, för att inte tala om hur snabb du är! Mina små söta har inte riktigt hittat sin rätta boplats ännu, men vad gör det.. för mig får de gärna skutta runt ett tag ;-)

Kramis

2010-02-14 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback