Livet Är Underbart

 
Ja, men fattar Ni...!?! Ledig dag och årets första FIKA på balkongen, nya "Drömhem&Trädgård" i brevlådan, Fåglar som sjunger (!), och allt detta i en SPIRANDE och VÄRMANDE Vår-Sol!!! Kan det BLI så mycket bättre!?! =D (Och det skulle inte förvåna mig om jag även skaffar mig en liten Sol-bränna till på köpet också... ;-))
 
Ja, en härlig och lite pirrig känsla i magen gör sig påmind... Nu börjar det "banne mig likna nå´t" - nu börjar det kännas som VÅR!!! =D Och jag är så glad, så glad, så glad... Livet är underbart! Tjohooo!!! =D

Trolda - Longing For Spring-Time! =D 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Solen känns riktigt nu. Vi var ju ute i flera timmar under helgen. Jag kan inte säga att vi fick någon solbränna direkt men den värmer i alla fall, så lite vårkänsla är det.

Postat av: Ann Catrine

Åhh, vad det där var fint!! Ha de så mysigt, jag önskar dig mycket sol idag!



Kram på dig!

2010-02-16 @ 11:11:05
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Åh men nu kan jag kommentera här :) lycka Jag fick bara felmeddelanden förut ..suck..



Jaja, ville ju bara säga att din bilder är ju helt underbart våriga! Jag har oxå en sån pläd - nu ligger den på sängen som liksom ett överkast. Prenumerationsgåva. Snyyyggt!!



Ha en härlig dag! Här har vi -16 och strålande sol!

kramkram/Sara

2010-02-16 @ 15:08:00
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Lily

Jag hade problem med att kommentera hos dig igår!



Här har solen inte lyst på någon dag. Det har snöat, små singlande flingor...Fåglarna kvittrar ändå, och det är ju lika lovande som dina ljuvliga bilder :D

Kram Lily

2010-02-16 @ 17:02:09
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Mauden

Så mysigt då :D Härligt att titta in hos dig och inspireras. Känner också igen det där söta överkastet ;)

Kram kram

2010-02-17 @ 10:14:03
Postat av: Mija

Hej! Har ännu inte fårr denna härliga vårkänsla som du beskriver så bra.. Ha en fin helg!

2010-02-20 @ 09:44:02
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback