Fönsterfint! =D

 
Nu när alla juleljus är borta från fönstren känns det extra kul att göra fint med annat igen istället. Här är inga "nyheter" annat än kombinationen, som jag finner fin. =D Fönstren är inte putsade, men Växterna väl DUSCHADE - något som man definitivt bör tänka på nu då inomhusvärmen verkar uttorkande mot våra små klorofyllfyllda Vänner. ( Det kan man ju bara tänka sig själv hur det skulle kännas att aldrig få ta en dusch...Huuuu...;-)) Växterna på bilden är en Porslinsblomma och en Ampellilja, lättskötta och trivsamma små Raringar! =D

Trolda - With Plants In The Windows! =D

Kommentarer
Postat av: EVA

Själv har jag bara orkideer och kaktusar av olika slag...men porslinsblommor är ju helt underbara då de blommar !



Skitsnyggt i fönstret...härliga färger !



***

KRAAAM EVA



:)

Postat av: milla-andante

Tänk att du omger dig med så mycket fina saker både hemma och på jobbet!!

Du arbetar verkligen på helt rätt arbetsplats och jag kan se dig där plockandes och fixandes, snart SKA jag bara ta mig dit och spana in allt!

Snaart ska jag också sätta på kaffe...:)

KRAM

2010-01-20 @ 19:07:50
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ingrid ♥

Jag säger som milla-andante

Du omger dig med så fantastiska saker.

kram Ingrid

2010-01-20 @ 20:10:59
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback