Formex-Mässan! =D

 
I Stockholm pågår just nu den så populära FORMEX-MÄSSAN där alla inredningsintresserade ""bara MÅSTE vara" om man vill uppdatera sig med det senaste inom inredning och design. Och JAG skall dit! =D Och det skall bli SÅ kul! Jag hoppas att jag kommer att få MASSOR med inspiration och skaparglädje med mig hem i bagaget. Massvis med nya idéer, kreativa tankar och rikligt med entusiasm. Dels för att ha med mig på JOBBET, men även ha glädje och nytta av i HEMMET!  
 
Det kommer bli en mycket intensiv helg... Efter lördagens arbete sätter jag mig direkt i första klass (SALONG kallas det visst minsann... ;-)) på tåget för att avnjuta en trerätters middag i lugn och ro. =D Det är X2000 som gäller så det gäller väl att inte dröja för länge mellan tuggorna för då hinner man väl inte med alla rätterna... ;-) Det blir en ganska sen ankomst till stora staden så något "Stockholm by night" lär det väl knappast inte bli...eller så är det just det det BLIR! ;-) HELA söndagen går åt till att strosa runt på den stora mässan och njuta av allt som bjuds. Och som sagt så har jag stora förväntningar på mässans utbud och glädjer mig oerhört åt den lilla resan! =D Skall NATURLIGTVIS försöka ta lite bilder från stället för att senare förmedla vidare till Er!

Trolda - Happy! =D

Kommentarer
Postat av: Lily

Det låter helt underbart! Du får garanterat "mycket med dig hem"!

Ser fram emot dina bilder därifrån :D



Ha det så kul

Många kramar

Lily

Postat av: milla-andante

Och tänk att du ska ha mig med i väskan... tjohoo... eller...nja nu drömmer jag igen... Åhhh så roligt att du ska dit!!! Och själva resan lät ju inte fel den heller, i salong och allt... Ha det så bra!!!!!

Kram

2010-01-22 @ 22:33:50
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Vad spännande! Hoppas helgen blir toppen för lilla Trolda!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-23 @ 08:02:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Så kul! Hoppas du får en härlig liten tripp och jag ser fram emot rapporten till oss.

kramar från Poppins

2010-01-23 @ 09:40:51
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Inga M

Det måste vara himla kul att gå runt på en sådan mässa. Jag förstod att ägaren till vår inredningsaffär här i Årjäng också skulle åka på den. Jag har varit där och ramat in olika saker nu och kolla lite på deras fina lyktor. Just i år har jag upptäckt att det är mysigt att ha levande ljus i stora lyktor ute. Jag skulle nog vilja ha fler.

2010-01-24 @ 06:27:11
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Åh det är ju bara så himla roligt att gå där och man får verkligen MASSOR med inspiration och köplusta!!



Hoppas såklart på ett referat :)

Kramkram/Sara

2010-01-25 @ 08:39:12
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback