"Mäss-Yra" ;-)

 
Ja det VAR nästan så man blev lite "yr" av alla fantastiska utställares utbud på Formex-mässan... Men mest blev man väl yr av GLÄDJE över allt FINT då kanske! För mycket, mycket vackert visades upp i de olika montrarna och inspirationen flödade. Och det var VÅR! (så nu längtar jag ÄNNU mer efter denna ljuvliga årstid... =D) Nu var det dock dessvärre så att det INTE var tillåtet att fotografera hos de olika utställarna...men i VÅR monter (Kärrstegens Gård, min Arbetsplats) kunde jag naturligtvis härja fritt med kameran. =D Så det får helt enkelt bli lite bilder från den. Håll till godo!
 
Ursöta Påskharar har placerat sig på bordet. Tillsammans med ett vackert litet Fågelbad. Godisklubbor för den gottsugne... ;-)
 
Lyktor, Blommor, fler Fågelbad och Harar... Härliga Korgar som gjorda för Vårens prakt och mycket mer... Mycket vackert att skåda, och jag blir så inspirerad och glad!
 
"Som bäddat för söta drömmar..." ;-) En ljuvlig textilserie som väcker det ROMANTISKA inom en till liv, och ger garanterat en god natts sömn. 
 
Spetsar, Ägg och vackra ting...kan det BLI mycket bättre!?! =D
 
Ja detta var alltså LITE från vår oerhört fina monter... För egen del tycker jag verkligen vi har fantastiskt mycket fint att erbjuda och ser fram emot att få jobba med allt detta vackra! =D Och mässbesöket i sin helhet var riktigt, riktigt inspirerande och roligt! Man är verkligen sugen på att börja dekorera och ändra om nu, både på jobbet och Hemma! =D

Trolda - Inspired! =D

Kommentarer
Postat av: Inga M

Tack snälla Trolda för att Du visar så fina bilder här på bloggen! Det är väl logiskt att man inte får fota varandras arbeten men lite synd förstås.

Postat av: Nina

Och lila vägg!!! Det gillade jag, förutom allt det andra då :)

2010-01-26 @ 22:49:38
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Där skulle jag nog bli ruinerad om jag gick in :)

Säljer ni möblerna på bild också?

Får åka in och titta när jag åkerförbi.

Vackra saker



Hälsningar Eivor

2010-01-26 @ 23:26:10
Postat av: Ragnvi

Vill ha! Vill ha! Vill ha!

Underbara foton! Dom andra får skylla sig själva...vill dom inte ha gratisreklam så...

Kramen till dig mitt i det underbara!

Ragnvi

2010-01-27 @ 07:01:37
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Så mycket fint Kärrstegen bjöd på under mässan!!! Och så himla fint uppbyggt!! Det måste ha varit en stooor lastbil mot Stockholm...

Hoppas du fick en go tågresa och hotellvistelse också!:)



Usch för det som hände på Folkhögskolan igår förresten... tänk att ungdomar mitt ibland oss mår såå dåligt...

Stor kram till dig!

2010-01-27 @ 09:27:28
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Mormormu

Tål att sägas igen, - du måste ha världens härligaste arbete!!

2010-01-27 @ 14:23:32
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Det fanns så mycket jag också vill ha.

Kram Ingrid

2010-01-27 @ 21:17:26
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: poppins

Jag har hört tidigare att man inte får fotogafera - konstigt! Det är ju inga statshemligheter precis. Men tack för titten på er ljuvliga monter. Så mycket vacket!

kramar från Poppins

2010-01-29 @ 07:44:45
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Sara - Zassi

Åååh vilka härliga bilder du bjuder på!! Men tänk så många som springer med kameran. Hur i hela friden ska dom kunna hålla isär allihop?

Dom små hararna är helt underbara - ja hela montern.



Det går inte att kommentera i ditt senaste inlägg, inte för mig iallafall - jag tror det är =) som spökar i översta raden. Det här funkar ju lika bra.



Du har det så himla fint hemma! Och dina små divor är jättesöta - tror jag ska köpa på mig ikväll när jag åker hem. Fast vi har -27 idag så det kanske är bättre att vänta... Det där med en dusch till blommorna ska jag komma ihåg för nu är det fasligt torrt i luften.



Ha det allra bäst nu ska jag ta en kopp kaffe.

Kramkram/Sara

2010-01-29 @ 09:12:31
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Lily

Tack för härligheterna så här på en fredag :D

Knasigt!! Borde vara bra reklam att få fotografera..

Ha en skön helg :D



Ps! Vilken underbar sambo du har! Fast det vet du ju klart redan ;-) Han har möjligtvis inte en bror som är singel...;-)



Kramar

Lily

2010-01-29 @ 17:00:04
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Cadial

Fotoforbud pga dumma hantverkares paranoia att bli kopierade. Vad fan, om jag tycker nat ar bra sa fotar jag inte utan koper. SEDAN klipper jag sonder haren (eller vad det nu ar) och ser efter hur den ar stoppad och hur ogonen ar fastsatta. Darefter gor jag en ritning som jag skickar till Bombay. Tva veckor senare kommer 300 harar som jag saljer till halva priset pa Kiviks marknad!

2010-01-30 @ 18:34:43
Postat av: Mauden

Underbara bilder av lika underbara ting. Det är verkligen ett privilegium att få arbeta med detta runt sig :P

Kram Maud

2010-02-03 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback