Fotbolls-VM!

 
Så startar det då äntligen - Fotbolls-VM anno 2010! Och även om nu SVERIGE dessvärre inte är med skall jag absolut titta på en hel del matcher, och visst KÄNNER jag mig väl plötsligt lite DANSK!?! ;-) Ja, det får alltså bli RÖD-VITA flaggor att vifta med! Kanske även att det kan vaja en BRITTISK liten fana då och då, och de HOLLÄNDSKA färgerna lockar ju alltid... Vem som VINNER har jag ingen aning om, men TÄNK nu om våra kära Grannar i syd nu faktiskt skulle göra det...!?! Jag håller alla tummar för de DEJLIGA DANSKARNA och sjunger "vi är röde, vi är hvide..." HEJA DANMARK!!! =D

Trolda - "Half Danish!" ;-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är inte någon fotbolls-älskare så jag kommer att tycka den närmaste månaden är ganska tråkig...

Trevlig helg!!

=)

Postat av: Mauden

Håller med föregående talare, usch va trist det blir men denna eviga fotboll :( Nä.. våga vägra fotbolls-VM säger då jag :))

Ha en go helg!

Kramen

2010-06-11 @ 19:59:18
URL: http://enmarken.se
Postat av: Inga M

Jaså, är det fotboll det är VM i. Jag undrade just häromdagen vad ståhejet hade för upprinnelse. Det är alltså min nivå på intresset, så här blir det inget tittande alls. Hörde bara att journalister och andra besökare blivit rånade på sina hotellrum. Det låter hemskt.

2010-06-12 @ 05:33:53
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Lily

Jag såg nästan hela matchen igår! John Blunds magiska kom i slutet. Hur jag än försökte gick det inte att hålla upp de blå.. :D

Jag är precis som du, dansk, holländare och till en viss del engelskman.. :D

Ska försöka se det mesta..



Ha det gott

Kram Lily

2010-06-12 @ 07:08:19
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: C

Trakmansar som inte gillar fotboll!

Fast Argentina ska det ju va: Maradona+Messi krossar alla!

2010-06-12 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback