Fönster-Nytt

 
HELT nöjd är jag INTE, men det är en BÖRJAN iallafall... =D Och ALLTID kul med lite NYTT i fönstren!
 
Till saken hör att det är TRE likadana fönster och alla är alltså lika små... Fönsterbrädan mäter endast tio futtiga centimetrar i bredd och därför blir valet av krukor och pynt ganska så begränsat. Och ytterligare någon fönsterbräda att bygga på med vill jag INTE ha - så det är alltså bara att försöka göra det mesta och bästa möjliga av situationen. Däremot skall det tillkomma någon mysig MÖBEL jag dock ej funnit än i anslutning till arrangemanget (UNDER fönstret alltså...;-)), och DÅ blir det nog betydligt bättre! =D Så tills dess får jag vara nöjd med "betong-looken" och de trivsamma växterna "Hjärtan På Tråd", som med all säkerhet lär utstå den kommande Solens gassande strålar. Och mina cementägg är ju bara PERFEKTA i detta sammanhanget! =D

Trolda - Looking Through The Window... =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint ju! Jag gillar hjärtan-på-tråd. Men av någon anledning lyckas jag verkligen ta död på dom :( Kanske jag vattnar för lite?

Jaja.. Som sagt det finns ju konstgjorda :)



Kramkram/S

Postat av: milla-andante

Och jag gillar både betong och Hjärtan på tråd (som är det enda som överlever hos mig...:) fastän jag glömmer vattna.. hehe..)

Kanonfint i fönstret!!!!

Nu kräks sonen... så det var ju tur att vi sparade pajen...=O

KRAM

2010-03-01 @ 22:30:19
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Poppins

Du har verkligen lyckats att "få till det" trots begränsande omständigheter. Mina fönsterbrädor är smala men inte sååå smala. Tycker ibland att det är svårt att hitta saker man vill och kan sätta där.

Många kramar från Poppins

2010-03-03 @ 21:04:46
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback