Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" är från igår kväll, då det efter en dag med strålande Solsken och behagliga temperaturer, bjöds på en vacker Solnedgång över viken. Dagen idag kommer att bjuda på lika vackert väder och nu KÄNNS det att Våren är på gång på allvar - så Är det! =D
 
Alldeles utanför min ingång hänger det istappar på rad, och det allra vackraste med dem är ju att de finns där på grund av att snön smälter... ;-) Och så här mot den klarblå Himlen och i form av små skulpturer är det bara att hänföras av deras Skönhet.

VASALOPPET pågår för fullt och inom inte alltför lång tid har de allra första fantastiska fanatikerna passerat mål efter hela 90 kilometer i spåret, medans många andra deltagare har åtskilliga timmar kvar att kämpa med innan de KANSKE lyckas passera målsnöret. För egen del njuter jag bäst av loppet från soffan, men skall för hälsans skull naturligtvis ta en härlig långpromenad i det vackra vädret. Några nio mil lär det dock INTE bli... =D

Trolda - With Weekly Report On A Sunday! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjusigt!! Solen kikar fram hos oss idag oxå, men vi har haft sån dimma (?)

Dom första åkarna går i mål nu!! Hejja, hejja...



Kramkram/Sara

Postat av: Poppins

Lördagen var kall men solig. Idag blev det lite mer moln på himlen men fortfarande kallt.

Jag tillbringade förmiddagen med att titta på Vasaloppet, det kändes skönt att vara lat och ligga på soffan.

kramar från Poppins

2010-03-07 @ 20:10:38
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Inga M

Vår friskvårdsmänniska i kommunen säger att två -tre raska promenader på en halvtimme var gör stor skillnad och att det räcker. Jag gillar det.



Sen hoppas jag att Du inte går och får en istapp i huvudet! Se upp!



Nu funkar kommentarerna igen, bra!

2010-03-08 @ 14:47:21
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Vilket härligt väder vi har nu, och bättre ska det bli.. ouiiii....!:)

Är ju inte alls påskig av mig när det gäller pynt men nu när jag såg ditt fina arrangemang så blev jag så sugen... jag säger det igen, du kan verkligen det där!

Nu är vi friska här! Så om knappt en vecka kan vi babbla av oss igen:)

Kram

2010-03-09 @ 09:55:46
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning! Underbara foton hos dig! Och jag njöt av dina ägg också!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-10 @ 06:07:29
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback