Sommar-Kvällar!

 
Förra veckans fantastiska väder och härliga SOMMAR-VÄRME var helt enkelt bara helt UNDERBART! Att man dessutom hade turen att lyckas pricka in en semestervecka just då gjorde ju inte saken sämre... ;-)
 
Allra, allra skönast var nog ändå de ljumma KVÄLLARNA! Att strosa omkring vid Havet hand i hand med den käre Sambon (;-)) till Fåglarnas kvittrande i en Moder Natur som visar sig från sin allra bästa sida med spirande grönska och doftande Blommor, är verkligen en "lisa för Själen"! =D Jag hoppas att ALLA har möjlighet att ta del av det fantastiska skådespel vi omger oss av i denna ljuvaste tid som är nu, och vi väl kan kalla Sommar. 
 
Tyst och stilla, lugnt och rofyllt, och SÅ vackert! =D 
 
Havet - en källa till Lycka! =D

Trolda - At The Sea! =D


 

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Åh det ser helt underbart vackert ut.



Igårkväll hade vi världens regnskur, men idag har det varit fint fast en aning kallare i luften än vad man nu hunnit vänja sig vid =)



Ha det bäst (hand-i-hand-med-sambon)

Kramkram/Sara

Postat av: Poppins

Jag har också njutit av vädret. I lördags var vi på stor grillfest och det var underbart att sitta utomhus.

Så vackert det ser ut.

kramar från Poppins

2010-05-24 @ 19:20:36
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Havet betyder mycket! Kan inte ens tänka mig att inte bo i närheten till det.

Kom ihåg en gång jag talade med en man som berättade att han ALDRIG sett havet! För mig kändes det som en chock, aldrig sett havet!? Hur klarar man det?!

2010-05-24 @ 22:46:36
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Underbara bilder! Tänk att kunna bo så nära havet...vi har nån mil dit. Idag är här grått, trist o regnigt...

Kramen!

Ragnvi

2010-05-27 @ 06:24:42
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback