Söndagsbilden

 
På veckans "Söndagsbild" ser man tydligt att det kommit fler båtar i vattnet än sist. Och trots det gråmulna vädret är det behagliga temperaturer på närmare femton grader. Inget regn har fallit ÄN, men är utlovat till kvällen. Hoppas den kommande veckan bjuder på mer Sol och mer värme eftersom undertecknad faktiskt har en veckas SEMESTER!!! =D Det är absolut inget inplanerat, ( nåja, ett par saker finns väl på schemat... ), utan det skall bara vara till att ta dagen precis som den kommer, och DET kan man väl verkligen kalla just semester!?! =D
 
Någon semester har det annars knappast varit IDAG... Den käre Sambon har tapetserat för fullt nere i Hallen, och här ser Ni lite av hur det kommer att bli. Som vanligt medför ju en tapetsering "tusen andra grejer" såsom målning av lister och tak, ommålning av möbler och diverse nya matchande inköp såklart! ;-) Därför är det bättre att skynda långsamt tycker vi! Då hinner man verkligen MED i Hemmets utveckling och planering på ett annat vis än att bara hasta iväg. För egen del känner jag mig också OERHÖRT REDIG ;-), eftersom jag har STÄDAT i stort sett hela Lägenheten idag. Och då menar jag verkligen "STÄDAT"! Dammat, putsat o fejat. Torkat alla golv och putsat flera fönster. Det är sällan man känner sig så tillfreds och nöjd med sig själv som efter en sådan rejäl städning, tycker jag. =D

Trolda - With Weekly Report And A Clean Home! =D

Kommentarer
Postat av: ejmis

Här kom det regn i förrgår och så var det över 20 grader varmt igår så nu har grönskan kommit =)

Postat av: Lily

Hoppas solen lyser på dig i veckan :D

Skönt att ta dagen som den kommer...

Tapeten ser jättefin ut.

Ha en skön vecka

Kram Lily

2010-05-16 @ 18:18:09
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Saras Inredning

Men vilka fina tapeter =) Och visst är det skönt när man verkligen fått städat, inte bara dragit dammsugarn fram o tebaxt.



Du har fått ett litet mail av mig =)



Kramkram//Sara

2010-05-16 @ 20:34:29
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas du fick sovmorgon idag! Och att du får en skön semester! Jag är ledig idag, skönt det med!

Fredagen bjöd på världens åskväder här! Avskyr! Men lördagen blev underbar!

Kramen!

Ragnvi

2010-05-17 @ 08:50:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Du bjuder som vanligt på härliga foton, kan riktigt känna doften av naturen!

Har varit dålig på att läsa bloggar ett par dagar,så nu håller jag på att läsa ikapp...

Våren har kommit även hit,idag skiftar björkarna i grönt!!!



Kram!

2010-05-17 @ 17:02:28
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback