"Vitaste Vitt!"

 
Nu kanske inte VITT är den ultimata färgen att ha utomhus på Balkongen med tanke på risken för fläckar och på grund av att det blir utsatt av väder och vind, men det är ju så FINT! =D (Och tvättmedelsbranschen lär ju inte få mindre att göra... ;-)) 
 
Väljer man sedan dessutom att vilja ha de "Vingförsedda Vännerna" i sin närhet får man väl skylla sig själv... ;-) Den här Kajan är en riktig matfriare och har blivit riktigt tam faktiskt, och det lär nog inte dröja så länge innan den kan matas ur handen eller till och med tar klivet in i Lägenheten... =D 
 
Kudden är i virkad bomull och riktigt vacker tycker jag. Duken är faktiskt i, för ändamålet, praktisk plast, men det går nästan inte att se... De LJUVLIGT doftande SYRÉNERNA kom den käre Sambon hem med igår, och jag blev så GLAD! =D Ja, vi får väl se hur länge det går att hålla det i vitaste vitt, men som sagt så finns det ju tack och lov tvättmöjligheter! =D

Trolda - Happy At The Balcony! =D

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Vackert :) Och var roligt med så fint besök.

Det GÅR att få dom tama. Vet att mamma hade ett par kajor som kom så fort hon öppnade dörren och ropade "Kraa Kraa", vips var dom i närheten och "svarade" i tallen och hon gav dom kokt ägg och äggskal (lyx för en fågel).



Ååh Drömhem & Trädgård, det är så himla bra tidningl Jag brukar köpa lösnummer ibland. Jag prenumererar på Allt i Hemmet och försöker hålla mig till en tidning, alltså jag har säkert prenumererat på 4-5 inredningstidningar men det håller inte i längden :)



Ha en underbar FREDAG och helg.

Här SPÖREGNAR det.

Kram/Sara

Postat av: Ragnvi

Oh du ljuva....syréner...redan! Här är dom bara i små knopp än så länge...

Alltså..du måste ha Bästkustens finaste balkong! Jag gillar ju virkat så jag njuter! Men även jag har fina dukar i plast...fniss!

Blomman hos mig vet jag nu att det är en dubbel Tovsippa!

Kramen!

Ragnvi

2010-05-28 @ 15:14:55
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

På den balkongen skulle jag då gärna sitta och skvallra lite med Trolda, titta på hennes vackra blommor och få lite tips!



Ha en mysig helg!

2010-05-28 @ 20:51:56
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Nina

Kajor går att få riktigt tama. Kul med djurliv även på balkongen... bara den inte lägger ifrån sig sina högar på ditt vita.



Trevlig helg!

2010-05-29 @ 00:50:52
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Lily

Mysigt på er balkong! Jag har också en virkad duk i plast för att ha ute på balkongbordet. Praktiskt ;-))

Trevligt besök :D))

Jag har en skata som brukar hälsa på. Den älskar att rota bland mina saker..Såg när jag var ute nu imorse att det låg små taklökar på bordet?? Inte blåser de ut, utan "Hugo" måste ha försökt och hjälpa mig ;-)))Ibland har grannen under lagt mina saker i trappen. Hugo har mycket att göra när jag inte är hemma ;-))

Ha en skön helg

Kram Lily

2010-05-29 @ 07:32:58
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Mauden

Så fiiint du har gjort :) Inget går väl upp mot syrendoft. För mig är det starkt förknippat med skolavslutning.

Har ju haft förmånen att få njuta en stund i fint väder på Troldas balkong, och jag kommer gärna tillbaka och gör om det, fast den där svarta gästen vet jag inte om jag vill fika ihop med ;)

Kramen

2010-05-31 @ 11:53:40
URL: http://enmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback