Vår-Yra... =D

 
Idag på den dagliga promenaden kom detta FÅGELSTRECK farandes förbi över mitt huvud, och jag lyckades i all hast få upp kameran och föreviga ögonblicket. Ett ögonblick som tillhör något av det vackraste som finns tycker jag. Samtidigt som vingslagen ljöd i skyn var det en kakafoni av Fågel-kvitter från träd och buskar, och vågskvalpet var påtagligt från det nu helt öppna Havet. Det ljuder, det sjuder, det bubblar av Liv just nu i vår underbara Moder Natur, och jag tar det till mig och fylls av fantastisk positiv energi och kraft. VÅREN - Livets källa, en oas att ösa ur! =D

Strax efter det förevigade ögonblicket bröt dessutom SOLEN igenom de moln-tunga skyarna och temperaturen steg till tvåsiffrigt - UNDERBART! Det är sannerligen en fantastiskt fin tid vi har hos oss i detta nu, och jag NJUTER i fulla drag! =D

Trolda - Happy! =D

Kommentarer
Postat av: Linda Klang

Ja, visst är det en underbar tid vi har framför oss! Nu gäller det verkligen att försöka njuta =)

Tack för din fina kommentar på min blogg, och bra att du berömt våra fantastiska snickare ;-)

Kramar, Linda

Postat av: Inga Magnusson

Jag ser framför mig hur Du är ute och promenerar i solsket med den lille gossen!

2011-04-05 @ 06:32:40
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Nu är det en härlig tid!



I mina planer för dagen ingick lite städ,

det ändrar jag på bums!

För solen lyser från klarblå himmel och det

känns riktigt varmt i luften

(sovit med fönstert på glänt för första gången

i år..)

Det får bli en dag i naturen istället!

Ska kolla upp om det finns några barnbarn som

vill följa med för att plocka ris kanske ;-)



Njut av dagen!!

2011-04-05 @ 08:13:25
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

ja nu är våren här! vi bestämmer det tycker jag. Kram

2011-04-05 @ 18:15:17
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning till dig o liten Linus! Jag har ungefär lika bilder hos mig idag...fast inte kom nån sol fram! Men jag har ju mina egna lilla solstrålar...Knodden o djuren! Tur det!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-06 @ 09:02:34
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback