"Jul På Liseberg" =D

 
Så kom vi oss då äntligen iväg till "Jul På Liseberg" i Göteborg. Tydligen finns där fem MILJONER lysande lampor, och det är verkligen sagolikt vackert med alla sina utsmyckningar i vinterskrud. =D 
 
Och även om termometern visade på plusgrader var där faktiskt en hel del SNÖ på vissa ställen! :)
 
Idag heter åkattraktionen "Sagoslottet" och den tar dig med på en resa in i sagornas värld. När JAG var liten hette den "Peter Pan" och jag åkte den gärna och alltid med min käre bror. Jag tror den innehåller i stort sett samma sagor nu som då, och även idag blev jag så smått hänförd. Linus tyckte det var VÄLDIGT spännande! =D 
 
I "Tomtarnas Värld" råder det febril aktivitet! Det stickas, snickras och lagas gröt bland mycket annat. DJUREN finns där med både rörelser och ljud - en helt fantastisk värld som garanterat ger jul-känsla. Och tror man nu mot förmodan inte på Tomten INNAN besöket, så gör man det definitivt efteråt! ;-)
 
Och så får man klappa på RIKTIGA DJUR dessutom! Då blir man så här glad! =D Speciellt då som Djuret i fråga faktiskt säger "bäää...bäää"!

Ja, det var verkligen ett besök som gav jul-känslor och lyckorus! Linus uppskattade allt till fullo och jag och den käre Sambon njöt av att MYSA tillsammans hela Familjen på ett vinter-skrudat Liseberg! =D

Trolda - Happy In Christmas! =D

Kommentarer
Postat av: Lily

Härligt och spännande för Linus :-)

Tusen tack för kortet!

Önskar er en underbart fin och God Jul

Kram Lily


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback