Det Doftar Vår! =D

 
Grå-väder och lite snöblask till trots så KÄNNS det som om VÅREN är på gång - det DOFTAR nämligen på ett alldeles speciellt sätt ute! Och då pratar jag om undertecknads näsa som varit ute och "sniffat", och som är alldeles EMINENT på att uppfatta allehanda dofter, så ÄR det! =D
 
Så med VÅREN på väg UTE måste jag ju även ta med den in i HEMMET till viss del... ;-) Detta gjorde jag i form av en härligt sprakande bukett TULPANER och med en underskön liten PÄRLHYACINT! Så "sniffar" jag och njuter även här inne! =D

Trevlig Vår-Helg till Er alla önskas således! =D

Trolda - "Sniffing Around" ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Önskar dig, och de dina, en ljuvlig helg!

Sniffa i nacken på sötnosen L en extra gång,

stoppa doften i en flaska och skicka till mig tack!



Kraaam!

Postat av: Marie-Louise

Så underbart det är med tulpaner. Ja nu vill vi ha vår :)

2011-02-04 @ 21:00:53
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Lite Tazetter har jag inomhus, men tulpaner väntar jag med ett tag till. Igår köpte gubben fin bukett med röda rosor som stod på bordet när jag kom hem efter två dagars ofrivillig bortavaro! Sånt är uppskattat!

2011-02-05 @ 08:09:29
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Vårblommor kan man aldrig få nog av! Och jag håller med om att våren doftar på ett särskilt sått och det är förnimningar om vår i luften nu. Även ljuset gör att det ibland känns lätt om hjärtat.

2011-02-06 @ 11:58:16
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback