"Saker..." ;-)

 
Ibland inspireras jag oerhört av Hem som är lite mer SPARSMAKADE på SAKER än vad mitt Hem är... Och emellanåt har jag till och med gjort dramatiska förändringar och TAGIT BORT (!) olika saker för att få de där "rena ytorna" som lockar så... (och tänk bara så enkelt att DAMMA ett sådant Hem...! ;-))
 
Men så SMYGER sig sakerna tillbaka in i inredningen igen på något omärkligt sätt... Och "VIPS" så är det "FULLT HUS" igen! Jag fattar liksom inte hur det går till... ;-)
 
Men det är väl helt enkelt så att jag nu GILLAR att ha saker omkring mig! För så känns det. Jag skulle nog egentligen inte stå UT med en alltför sparsmakad inredning när jag tänker efter...även om jag nu alltså både tycker det är SNYGGT hos andra och INSPIRERAS av det.
 
Men hos Trolda lär det nog alltid förbli SAKER av olika slag - för då trivs hon allra bäst - så är det! =D

Trolda - "With Things!" =D

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jag har också försökt rensa och tömma men sakerna lyckas alltid komma tillbaka :)Det är nog bara så att i ett ombonat hem finns det saker som betyder mycket för familjen som bor där och det går inte att plocka bort. /Kram

Postat av: Lily

Så mycket fint hos dig :)



Njuter av att se alla "avskalade" hem, och försöker själv att rensa bort mycket..Och som hos dig, så helt plötsligt är det fullt igen :)))

Märkligt ;-)))



Ha det bäst

Kramar

Lily



2011-02-07 @ 19:54:11
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Inga Magnusson

Ååååh tavlan där bakom var läcker! Jag håller det rätt så enkelt i mitt hus eftersom det där med dammtorkning inte är min favvo! Men just nu håller jag på och köper in lite lampor och speglar. Lampor är jag svag för och det blev så mörkt i fönstren när julgrejerna åkte ut.

2011-02-09 @ 04:57:51
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Ha, ha, ha! Har man så fina saker som du vore det väl synd att inte ha dom framme!! Du skulle se mitt hopkok....men jag kan inte göra mig av med saker jag fått, ärvt o dylikt!

Kramen!

Ragnvi

2011-02-09 @ 08:59:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Hahaha... söta rara du! Tänk att jag har det precis likadant. Tänk så härligt med ett 'rent' hem och så enkelt att städa! Men vips hänger en ljuslykta på väggen och ett fat med fina saker står framme. Vi är liksom skapade för att jolioxa och pyssla. Kram :)

2011-02-13 @ 17:09:26
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback