Smögen

 
Några alldeles UNDERBARA dagar har vi haft ute i SMÖGEN! Det har varit jag, Linus och "Extra-Mormor" - en trio som heter duga med andra ord... ;-) Här är en vy av det lilla kustsamhället från en båttur vi gjorde.
 
Inne i hamnen, vid bryggan. Närmare 30 grader varmt och övervägande Sol - fantastiskt härligt! =D
 
Pittoreskt och riktigt fint är det verkligen här. 
  
Vi bodde på vandrarhemmet "Makrillviken" som varmt kan rekommenderas! URTREVLIG personal och ett FANTASTISKT läge! Havet tjugo meter nedanför huset...och finfina klippor och bryggor att hoppa i Havet ifrån. =D
 
Utsikten från vandrarhemmet var just helt underbar... Horisonten är verkligen speciell att skåda! =D  
 
Och här badade vi varje kväll! =D Inte speciellt VARMT i vattnet vill jag tillstå, men ändå så skönt. Ja, sannerligen LJUVLIGA dagar och det har verkligen varit en alldeles förträfflig liten tripp. =D

Trolda - Visiting Smögen! =D 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Så vackert :) Kram

Postat av: Emma

Åhh va härligt det ser ut! Va kul att ni hade det bra, det är ni värda :) kram

2011-07-09 @ 18:15:26
Postat av: Linda - Sprudla

Låter härligt med semester i Smögen och vilken glädje att ha en extramormor!!!

Bilderna på Linus i ditt förra inlägg är sååå söta!

Kram, Linda

2011-07-10 @ 21:44:21
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Sara

Men du vilka härliga sommarbilder :)



Ser oxå fram emot vår tripp söderut. Visst såg du mitt mail om att det bara blir jag och Rogga och att vi kommer på freda'n?



Vi var på bröllop i lördags - underbart!! Bilder kommer senare i veckan.



Kramkram/Sara

2011-07-11 @ 08:35:36
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: poppins

Ser underbart ut! Härligt att åka ut i skärgården och njuta av den vackra miljön. Jag gillar namnet Makrillviken, det låter som från en sagobok.

kramar från Poppins

2011-07-12 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback