Glad Pingst! :)

 
PINGST - Svensk Sommar när den är som allra bäst, eftersom man har hela långa härligheten framför sig. :) Denna bild av slumrande kossor är från förra helgen då Solen sken och temperaturen väl passerat de tjugofem. Idag däremot, är det gråmulet och runt femton grader, men det är ändå SOMMAR! Och det är så fantastiskt VACKERT ute nu, så oavsett väder kan man lätt bli hänförd - precis som det sig väl bör på självaste Pingstafton!?!  
 
Och att inte bli hänförd av dessa fantastiskt vackra Rosor är svårt...om inte annat så gör DOFTEN att man blir lätt berusad! :) Ja, det är sannerligen en underbar tid nu på alla sätt och vis, och det är bara att passa på att NJUTA! =D

TREVLIG PINGST önskar jag till Er som kikar in här, och KRAMAR! =D

Trolda - Happy Whitsun Eve! =D

Kommentarer
Postat av: Linda - Sprudla

Ja, visst är det bästa tiden nu! Precis som du skriver, så är allt bedårande vackert och vi har hela sommaren framför oss.

Pingst! Jag hade nästan glömt bort det, blir inte detsamma när annandagen inte är röd längre...

Ha en skönt helg!

Kram, Linda

Postat av: Lily

Ja nu är en underbar tid :) jag har precis varit ute på en 2-timmars tur på cykel. (Vissa avbrott för ögonshopping, hittade jättefina "vintageutemöbler, Nordal, på Svenska Hem)

Man kan inte annat än vara glad för allt vackert runt omkring, både människor och natur :)



Glad Pingst

Kram Lily

2011-06-11 @ 17:13:13
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Sent omsider kommer jag in och önskar trevlig Pingst...

Har varit för mycket runt omkring mig för att jag

hunnit/orka bloggrundan.

Även trevliga saker tar på krafterna!



Får väl önska dig och de dina en trevlig och mysig

vecka istället ;-)



Kram

2011-06-13 @ 13:20:31
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Poppins

Ja, det är en underbar tid! Jag älskar den svenska våren och sommaren - oavsett väder, faktiskt. Det är nog ljuset och växtligheten som gör att det blir så speciellt.

Vår trädgård har verkligen vuxit till sig under de dagar som vi har varit borta. Rosorna har börjat blomma ordentligt, de var nästan inte i knopp när vi åkte.

kramar från Poppins

2011-06-13 @ 16:42:55
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback