Det Kom Ett Paket... =D

 
Häromdagen kom det ett PAKET adresserat till mig med familj, och då blir man ju alltid så nyfiken och glad! =D "VEM har skickat ett paket till MIG!??" "Och vad INNEHÅLLER paketet!??"  Och OJ, OJ, OJ vad fina saker det var i!!! Till MIG och till SAMBON och till lille LINUS - rena rama julafton för oss alla! =D

Paketet kom från en mycket kär Blogg-Väninna med familj!!! Kan ni tänka er...Blogg-Världen ÄR fantastisk, på alla sätt och vis. Det är Blogg-Bästisen Sara/Zassi
http://blogg.magnusochselma.se/ som skickat detta och Hon är bara alldeles UNDERBART rar!!! TUSEN, TUSEN TACK käraste Du med familj!!! =D Detta på grund av födelsedagar, julafton och lille Linus.

KUDDEN med texten "HEM LJUVA HEM" är just bara ljuvlig! =D Jag vet dessutom att Sara har en likadan SJÄLV i sitt fantastiskt vackra och inspirerande Hem... ;-)   
 
BAKSIDAN av kudden är dessutom minst lika fin... :)
 
Och så en romantisk och förförisk KOKBOK för två... ;-) Allt för att den käre Sambon skall kunna överraska och förföra sin lilla Älskling... ;-) 14 menyer innehåller boken och jag ser redan fram emot att få sätta mig till bords... ;-) 
 
Förutom trevliga recept innehåller boken även fantastiskt vackra bilder!
 
Och så till "Lilleman"... "Fordon med fart" - en pekbok med fräcka bilar och motorcyklar! :) (eller var den också till Sambon månntro...!? ;-))
 
"Lilleman" fick dessutom riktigt fina KLÄDER! En tröja där det klart och tydligt deklareras vem som är FAVORITEN...;-), byxor med Barbapappa-motiv och tillhörande "haklapp". Ja, men det är helt enkelt inte KLOKT detta!!! Vi är SÅ glada och tacksamma för allt fint och tackar tusen gånger om!!! =D

Ja, som sagt så är Blogg-Världen helt fantastisk! Här lär man känna olika människor genom skriften och bilderna och man får de allra bästa Vänner för Livet! =D

Trolda - So Happy And Grateful!!! =D

Kommentarer
Postat av: Saras inredning

Hihi.. så HÄRLIGT! Kan inte annat än hålla med om att bloggvärlden är fantastiskt :)

Och kudden passar ju perfekt hos dig



Kramar till DIG och din familj.

Jag är så glad att vi lärt känna varandra.

//Sara

Postat av: Linda Klang

Ljuvligt!

Fina presenter till en fin familj:)

Kram, Linda

2011-03-12 @ 22:10:06
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Nina Lindh

Vad härligt!

2011-03-12 @ 23:17:32
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Vilken härlig överraskning,

och fantastiskt innehåll!

(kudden blev min favorit)



Ha en fortsatt skön söndag,

kram till dig och Mini!

2011-03-13 @ 12:43:23
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vilket härligt paket :)

Ja bloggvärlden är fantastisk

.

Trevlig söndag. /Kram

2011-03-13 @ 13:01:26
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är kul att få paket :)

Jättefint innehåll!

Jag håller med, bloggvärlden är fantastisk :)

Ha en fin söndag och vecka

Kram Lily

2011-03-13 @ 15:34:33
Postat av: Poppins

Gulligt! Så kul att få en present.

2011-03-13 @ 22:10:17
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback