Nystädat Hemmavid! =D

 
Idag har det verkligen känts som VÅREN ute!!! Hela 8 (!) plusgrader visade termometern på och det är REKORD för i år - UNDERBART! =D Och efter en promenad med "Lilleman" fick jag sådan lust till att städa HEMMA - en VÅRSTÄDNING med andra ord, och det känns verkligen härligt måste jag säga. Jag är oerhört nöjd med mig själv! ;-) 

Här visar jag ena halvan av Vardagsrummet - och inte ett DAMMKORN som synes... ;-) Det är här vi sitter och MYSER tillsammans i soffan. =D Rummet delas av utav en trappa som kommer upp från hallen, och i den andra halvan sitter vi oftast och äter.
 
 
Detta är alltså andra halvan av Vardagsrummet där vi gärna intar våra måltider. Vi kallar det för "Matrummet" och den gamla köks-soffan är verkligen gammal och en kär Favorit. Kanske inte så bekväm att ha längre sittningar på, men den har CHARM iallafall. =D Och här finns inte ett dammkorn heller vill jag lova... ;-) 

Ja, som sagt, en härlig VÅRSTÄDNING har utförts och tillfredsställelsen är STOR! =D

Trolda - "Cleaning Lady" ;-)
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Åh så fint ni har det!!

Postat av: Poppins

Det ser både rent och vackert ut! Vad du är flitig! Själv gråter jag när jag tittar på mina fönster och undrar när jag ska hinna putsa dem.

kramar från Poppins

2011-03-13 @ 22:08:59
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Inga Magnusson

Va Du har fint hemma hos Dig,ljust och luftigt men ändå färger, milda färger. Kan tänka mig att det är lite roligt att städa ett så fint hus. Ni har då haft väldigt varmt hos Er. Här når inte så långt över nollan ens mitt på dagen. Och mycket snö har vi än.

2011-03-13 @ 22:51:44
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad fint du har det hemma hos dig :) ljust och luftigt och fint inrett.

Och vad härligt det är när städkänslan infinner sig och det till och med är roligt att städa.

2011-03-14 @ 11:10:14
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en härlig känsla, att ha nystädat, i synnerhet vid den här tiden :)

Så underbart hem ni har, ljust och luftigt, fina varma färger..

Ha det gott

Kramar

Lily

2011-03-14 @ 19:39:35
Postat av: Anonym

Ja, visst får man energi av det vackra vårvädret:)

Så mysigt ni har det!

Kram, Linda

2011-03-15 @ 20:48:57
Postat av: Nina Lindh

Mysigt!

2011-03-15 @ 22:56:41
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Lovely! Trodde först jag kommit in i en homestylingblogg!

Oh jisses...vilka härligt underbara presenter ni fick från bloggväninnan!

Kramen!

Ragnvi

2011-03-16 @ 08:45:59
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Konvalj

Härligt med dammfritt och så fint ni har det. Jag blir så nyfiken på fönstret vid matplatsen, hänger den från taket eller är det en del av en vägg?

Vi har öppen planlösning och störs av för mycket ljud som studsar hit och dit, jag söker en originell men enkel lösning att skärma av med. Mvh K

2011-03-18 @ 15:38:06
Postat av: Trolda

Konvaljen;Fönstret hänger från taket i två krokar, men över en halv vägg som ramar in trappan. Enkelt o fint! =D Tänk på att textilier av olika slag är ljuddämpande också! :)



Trolda - =D

2011-03-19 @ 08:10:39
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Saras inredning

Shit pommes frites så FINA bilder. Värsta homestylet :)

Ser såå fräscht och fint ut och man kan känna doften av NYSTÄDAT genom bilderna :)



kramkram/Sara

2011-03-23 @ 12:47:19
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback