Soliga Dagar! =D

 
Det är nästan som SOMMAR ute och man passar verkligen på att vara ute så mycket som möjligt och njuta av det helt underbara vädret! Här är vi ute vid badplatsen Saxenhov strax utanför Ljungskile, och MYSER i gröngräset med medhavd kaffe-korg. =D 
 
Och ALLT är ju så spännande och nytt för "Lilleman", och skall kollas upp in i minsta detalj... ;-) Linus är verkligen intresserad av det mesta och vill gärna ta del av allt som händer och sker - riktigt kul! =D Det är en underbar tid nu på många sätt och vis, och vi försöker verkligen ta till vara på allt och bara njuta! =D

Trolda - "Pure Sunshine!" ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vad söta ni är :) ja njut ordentligt av din underbart söta son. Kram

Postat av: Linda Klang

Åh, vilka underbara bilder! Ja, visst ska vi njuta av nuet!

Kram, Linda

2011-05-08 @ 20:08:08
URL: http://sprudla-linda.blogspot.com
Postat av: Inga M

Tack för tips om lökar och gödsling.



Just nu har jag "abstinens" eftersom varken kommentarer eller inlägg fungerar på min blogg.

2011-05-09 @ 05:21:47
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Vilken härlig och vacker familj!!

Förstår du njuter av dagarna,

och kanske (nu vill jag ju inte på något sätt

kalla dig gammal) ;-)

men kanske det är en av fördelarna med att vara

en något "äldre" förälder?!

Man vet vem man är, vad man står för och har

både självkänsla och självförtroende nog att

lite på sig, och sin förmåga!

DET saknade jag när jag blev mamma som nyss

fyllda sjuttonåring..

Det var så mycket man skulle bevisa för andra,

så att leva i nuet fick ingen större chans...

Det tar jag igen som mormor ;-)



Svar:

Vad roligt att du gillade paketet!!

Tyvärr glömde jag lägga i kortet jag skrivet,

får väl skicka det i efterhand ;-)



Kram!!!

(och tack för att du pussar och gosar med Linus

från mig ibland också)

2011-05-09 @ 13:42:39
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Nina Lindh

Lilleman växer :)

2011-05-09 @ 21:05:03
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback