Julmarknad På Jobbet! :)

 
I dagarna fyra har vi JULMARKNAD på Jobbet - Kärrstegens Gård. Alltid vecka 46, och alltid välbesökt och mycket omtyckt av besökarna. Jag låter ER ta del av lite bilder HÄR, och hoppas "besöket" blir lika uppskattat här som i verkligheten. Håll till godo! =D
 
RÖTT hör JULEN till! :) 
 
Likaså gör VITT! :) 
 
Och JULGRANAR förstås... :) 
 
Blommor också! =D 
 
Jul, jul, strålande jul... :) 
 
Och GULD är väl bara en underbar JUL-FÄRG!?! =D 
 
Traditionellt skall det också vara! :) 

Ljuvligt söta "snöiga DJUR"! =D 

 
Ja, julmarknaden är verkligen speciell och som sagt mycket uppskattad av besökare! Det är dessutom en underbart rolig tid att jobba med mycket förberedelser, dekorationer och pyntande. Och jag MÅSTE bara få tycka att jag faktiskt HAR Världens roligaste och mest vackra och inspirerande Arbetsplats - så ÄR det! =D

Trolda - Happy At Work! =D

Kommentarer
Postat av: Poppins

Nu är det bråda tider med alla julmarknader och julskyltningar. Nästa vecka är det äntligen första advent!

kramar från Poppins

Postat av: Caroline

Hej älskade vän!

Vilket jobb vi har gjort tillsammans, jag är mycket glad att ha dig vid min sida när allt skulle fixas inför julmarknaden. Du gjorde otroligt vackra arrangemang kramizar skinkan

2011-11-20 @ 22:03:26
Postat av: Marie-Louise

Åh så underbart vackert. Vilken lycka att få jobba i allt detta vackra :) Kram fina

2011-11-20 @ 22:36:08
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Mija

Så mkt vackert det fanns, många saker som skulle kunna få följa med hem!

2011-11-26 @ 19:44:06
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Lily

Rena paradiset!!!:)) En lisa för själen med en sådan arbetsmiljö..

Ha en fin första advent

Kram Lily

2011-11-27 @ 13:47:45
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Inga M

Jag förstår att Du gillar Ditt jobb! Det måste vara kul att få vara så kreativ. Vitt och grönt kommer mer och mer som julfärger också, även om rött förstås har sin givna plats.

2011-12-01 @ 16:19:38
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback