Jag Fyller År! =D

 
Idag den 18 oktober fyller jag år! Och jag får väl ha den äran att GRATULERA! ;-) Lite smått förmätet möjligtvis, men TACK, TACK! =D

MEN, ju äldre man BLIR, desto enklare firar man nog...!?! OCH, just detta år känns det extra sekundärt med firandet, då den STORA DAGEN ju infaller snart - nämligen LINUS födelsedag! Han blir 1 (!) år den 21, och det är liksom DEN dagen som räknas här Hemmavid! =D

Men NATURLIGTVIS hoppas jag att den käre Sambon iallafall kommer med en liiiten present även till mig på just MIN dag! ;-) Så tills dess HURRAR jag och GRATULERAR mig själv med dagen! =D

Trolda - Happy Birthday! =D

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Stort GRATTIS rara du!!!

Och om jag inte missminner mig fyller väl

lilleman i dagarna också ;-)

Mycket kalasande alltså!



Kramar i mängd!

Postat av: Lily

Stort GRATTIS min vän! Jo så blir det när man har barn :) Skickade en liten grej till honom idag. Ville gardera mig så han fick det på sin dag! Ibland vet man inte med postgången..

Ha en fin dag

Kram Lily

2011-10-19 @ 17:01:09
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Sara

Såklart att du fick massor med prisanger :)

Och helgens firande blir om möjligt ännu bättre!



Vi ska först på 40-årskalajs på lördagdag, sen bär det av till kompisar för att spela lite kort.



Kramkram

2011-10-19 @ 20:18:22
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Lilitha

Hej söta å grattis på födelsedagen. Det var länge sen så jag var tvungen att kika in här hos dig för att se hur du hade det. Hoppas att du får nåt riktigt kärleksfullt av din man... man kan ju alltid hoppas...haha. Och bebisen blir alltså 1 år...ja tiden går fort.



Kram Lilitha

2011-10-19 @ 21:36:14
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Men du, GRATTIS i efterskott :)

Usch jag har inte hunnit "gå" min bloggrunda på länge märker jag. Kram fina

2011-10-21 @ 17:32:35
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback