Fågelbad :)

 
Vi får in så mycket vackra saker till mitt Arbete så här under Våren och vissa saker kan jag bara inte motstå... ;-) Och som den Fågel-älskare jag nu faktiskt ÄR, kändes detta lilla Fågelbad precis rätt i Troldas lilla Hem! =D 
 
Dekorerat med en flytkopp för värmeljus och med en ranka från en MURGRÖNA blir det ännu sötare! När den riktigt härliga VÄRMEN kommer lär jag nog flytta ut det på balkongen, så de "Vingförsedda Vännerna" kan ta sig ett litet dopp! ;-)

Trolda - "Bathing-Time!" ;-)

Kommentarer
Postat av: Mikael Skog

Intresserad av tavla Gustav Adon?

2012-04-30 @ 09:27:45
Postat av: Inga Magnusson

Sött var det! Jag såg igår en kruka med vårblommor med en enkel björkkvist runt. Det var i all sin enkelhet väldigt fint.

Postat av: Marie-Louise

så fint :) Kram

2012-05-04 @ 18:41:15
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh men det var ju jättefint! Jag hade ett fågelbad med en liten fågel på kanten, men jag lyckades glömma det ute så det frös sönder :(

Dom är ju så fina!



Gissar att ni sitter framför HockeyVM - det gör vi! Kycklinggratäng ett glas rött och nu chokladmousse. Nog håller jag liite på Norge - Skröder och Tollefsen är ju Modospelare du vet ;)



Imorrn ska vi på 40-årskalajs hos en barndomskompis

till Rogga. Ha en skön fortsättning på helgen.

Kramkram/Sara

2012-05-04 @ 20:49:25
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback