Gott Nytt År!!! =D

 
Jag ÄLSKAR NYÅR - så ÄR det! =D För mig är det alltid något NYTT och FRÄSCHT, en sorts NYSTART på Livet, nya möjligheter och HOPP! Helt klart något värt att FIRA! =D
 
Som alltid hyser jag också stora förhoppningar om att det kommande året skall bli ÄNNU BÄTTRE än det gångna året. Och summerar jag det gångna året 2012, så inser jag att jag är en lyckligt lottad människa och att jag har det gott! =D Jag har en liten Familj som jag älskar över allt annat, och jag har goda Vänner. Jag har ett stimulerande och kreativt Arbete jag trivs med. Jag har mat på bordet, musik i högtalarna och litteratur att läsa. Jag bor nära Hav och Skog och vandrar ofta och gärna där. Jag känner mig GLAD och LYCKLIG och ser framtiden an, så VÄLKOMMET kära år 2013! =D
 
Jag hoppas naturligtvis också att det nya året skall innebära många glädjeämnen och lyckliga stunder för ER som kikar in här! GOTT NYTT ÅR till ER alla! =D
 
Trolda - Happy New Year!!! =D
  

Kommentarer
Postat av: Lily

God fortsättning på det nya året! Även för mig är nyår NYSTART - ett nytt kapitel..Ser fram emot detta nya året..✿
Önskar dig och din familj det bästa ♥
Kramar Lily

Postat av: Poppins

Önskar dig en god fortsättning på 2013!
kramar från Poppins

2013-01-02 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback