Julafton! =D

 
Jag är så TACKSAM! Tacksam över att det är en VIT jul, tacksam för att TOMTEN kom (Linus hoppade och dansade och var helt enkelt ÖÖÖVERLYCKLIG!!! =D), och TACKSAM för att jag har en helt UNDERBAR Familj att fira den med! För JULAFTON är SPECIELL, det går inte att komma ifrån... Och man VILL ha allt det där just den här dagen, SNÖ, TOMTE och framför allt en FAMILJ!
 
Långt ifrån alla HAR det, och jag känner med dem. Jag har förmånen av att få ha allt detta just nu, och jag känner STOR tacksamhet inför tingen. För alla HAR det inte, och jag TÄNKER på dem som eventuellt har en svår tid och som har det besvärligt, och önskar att jag kunde dela med mig av glädjen och lyckan över att få fira JUL precis som man vill!
 
JULAFTONEN har alltså varit precis så underbar man kan tänka sig, och jag önskar att ALLA har haft det lika fint!!! =D Hurraaa! =D
 
Trolda - So Grateful!!! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härligt vintrig bild :)

Vi har haft det alldeles underbar, massor av klappar fick hela familjen!

God fortsättning önskar vi er,
Kramkram

Postat av: Inga M

Det är roligt att komma in o läsa här, du är alltid så positiv och tacksam för det om är viktigt i livet.
Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!

2012-12-31 @ 09:16:13
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Lily

Önskar dig och din familj ett riktigt *Gott Nytt År* ♥
Kram Lily

2012-12-31 @ 16:27:37
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback