Handbolls EM! :)

 
Det ÄR något alldeles speciellt när SVERIGE är med i stora turneringar inom sport, och jag bara BLIR så svensk! ;-) Nu är det EM i HANDBOLL som skapar stämning, spänning och hurra-rop här Hemmavid. Både jag och den käre Sambon är sport-entusiaster i sådana här sammanhang, och vi hejar gärna högt och ljudligt från soffan. (Vår förhoppning är ju också att LINUS så småningom skall heja med oss - lika engagerad! ;-)) 

JUST NU pågår matchen mellan Sverige och Makedonien och spänningen är oliiidlig... Jag tror och hoppas hur som helst, att Sverige nu efter några år där "nykomlingar" i det svenska laget verkligen etablerat sig och tagit plats, skall gå riktigt långt i turneringen. Kanske till och med ta GULD! =D

Heja, heja Sverige!!! =D

Trolda - "Pure Swede!" ;-) 

Kommentarer
Postat av: Linda - Sprudla

Jaaa, visst är det roligt!!!

Här hemma är det mest jag som sitter i soffan och hejjar (och ibland svär)...

Tjejerna börjar tycka att det är spännande med sport, till min stora glädje :)

Ha en fin vecka!

Kram, Linda

Postat av: Sara

Ja! Sport är bäst (på TV) =)

Jag missade handbollsmatchen, vi var på födelsedagskalajs hela söndan - först en vända på stan för att shoppa prisang. Det blev Persikosirap och små nöt- och vaniljskorpor, i såna där fina gammeldagspåsar du vet. Riktigt rolig och hon som fick dom blev överförtjust.



Ni/Du/jobbet åker väl till Formexmässan den här veckan?

Såå avis! Jag ser verkligen fram emot allt det nya våren har att erbjuda.

Ha en underbar vecka! Kramkram

2012-01-17 @ 08:22:26
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Marie-Louise

Ja men visst blir man lite mer Svensk när Sverige är med och tävlar :) Klart även Linus kommer heja :D Kram vännen

2012-01-17 @ 21:21:37
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Poppins

Jag blir också extra blågul vid sportarrangemang!

kramar från Poppins

2012-01-17 @ 22:05:52
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback