Vår-Blommor! =D

 
Vår-Blommor och lite annat "smått o gott" bjuder jag på i detta inlägg. =D Allt från min eminenta Arbetsplats såklart! ;-)   
 
Det "kliar" verkligen i fingrarna nu att få gräva i jorden, plantera, planera och se det grönska och frodas! Rosa Pelargoner - SÅ ljuvligt! =D 
 
Många är Vårens Blommor som går i GULT. Och tillsammans med ROSTIGA detaljer gör det sig extra fint!
 
De skimrande KANINERNA och ÄGGEN är bara för söta tycker jag! =D 
 
Creme-färgat...med ROSTIGA inslag. TÄNK vad snyggt det ÄR med rost!!! =D Nu vet jag förvisso att andra INTE kan förlika sig med denna "tidens markering" och se SKÖNHETEN i det, utan ser det mest som förfall och problem... Men TUR och KUL är väl det att vi inte alltid tycker LIKADANT!?! Det innebär ju dessutom att marknaden för oss "rost-freaks" är möjlig och bestående! ;-)

Trolda - Happy At Work! =D

Kommentarer
Postat av: Linda - Sprudla

Så härligt med vårblommor!!! Måste komma upp till er och shoppa lite snart...:)

Jag gillar också rost! Tycker det "ruffa" är en fin kontrast till det romantiska som jag också är förtjust i.

Ha en riktigt skön vårvecka :)

Kram, Linda

Postat av: Sara

Åh men så underbara bilder du visar! ROSA blommor - LJUVLIGT! Även jag gillar rostiga prylar :)

Och dom små fåglarna med kronor på har jag två stycken av. Hihi..

Ha en skön vecka!

Kramkram

2012-03-19 @ 19:49:13
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Sara

Men vad du gjort mig NYFIKEN!!

Vill ha ett mail nu :)



Kramkram

2012-03-21 @ 18:01:26
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Poppins

Jag är också svag för rost men mannen förstår inte alls charmen.

Härligt med vårblommor - man kan inte få för mycket! Vi är väl utsvultna på blommor och färg. Mars är INTE min favoritmånad, om jag uttrycker mig diplomatiskt. Nu vill man bara att tiden ska gå så vi får en riktig härlig vår.

kramar från Poppins

2012-03-21 @ 18:49:08
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Lily

Så mycket fint! Den bästa tiden framför oss :-)

Ha en fin helg

Kram Lily

2012-03-24 @ 16:11:48
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback