Nallen :)

 
FÖRUTOM allt fantastiskt fint och underbart man upplever som MAMMA, finns det ytterligare privilegier... Man KAN införskaffa den där NALLEN på gunghästen utan att känna sig "barnslig"... Den är ju förstås först och främst till för den gode SONEN att njuta av... ;-)
 
När Nallen anlände till mitt Arbete för några veckor sedan blev jag smått förtjust och hans blick spred värme till min mage. Vissa saker GÖR nämligen det med mig, sprider värme till just magen. När jag häromdagen flyttade runt saker i butiken och gjorde om, så satt han bara där på sin gunghäst och tittade på mig med sina mörka ögon - han ville följa med mig HEM! ;-) Och den önskan kunde jag ju bara inte motstå! Så nu huserar alltså ovan nämnda NALLE här Hemmavid, till både MIN och SONENS stora glädje. Även den käre Sambon tycker att han pryder sin plats där han står, kan jag tillägga. ;-)
 
Trolda - "With Teddy Bears!" =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Ja, men den har något speciellt i blicken... Väldigt söt!! Och säkert blir det en favorit för Linus!! Hoppas att ni har haft en fin dag i solskenet och värmen! Stor kram till dig vännen!!

Postat av: Sara

Jamen den var ju jättegullig. Klart han fick följa med HEM.
Du saknades på BRÖLLOPET min vän, men jag hoppas vi kan ta igen det och ses SNART, snart igen.

Kramkram

2012-09-11 @ 09:43:59
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Inga M

Visst är han fin och ser så snäll ut!

2012-09-13 @ 07:43:43
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Emma

Ja visst är den fin! Ska bli så kul att komma tillbaka till jobbet imorgon och se allt fint ni har åstadkommit med era magiska fingrar ;) kram på dig! <3

2012-09-13 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback